lauantai 9. toukokuuta 2015

Täysin järjetön postaus meidän kodin tauluista

Mä muistan, kun Satu asui yksiössään ja pimeään aikaan tuijoteltiin sen jonkun naapurin ikkunasta sisään ja siellä oli koko seinäpinta-ala täynnä tauluja. Just siistii! Meiän ekan oman kodin seinille onkin ripustelu kaikennäköistä ja päätin sit kuvailla meidän tauluja.
Osittain kai tän tuimakatseisen tädin vuoksi vaihdettiin vaimon kanssa puolia sängyssä. Hän ei niin digaa. Mä tykkään tosi paljon tuosta värien käytöstä.
 Näitä dinopressoja oon kyl esitellyt aikaisemminkin, muistelen. Tilasin Etsystä ja kehystin ite. Me like!
 Kananmunataulu on ikivanha ja mua ärsyttää, kuinka se ei ole keskitetty.
 Veskissäkin opiskellaan, pihapiirin lintujen tuntomerkkejä ja nimiä, myös latinaksi. Mun lemppari on kielellisesti Bombycilla Garrulus.
 Olkkarissa sujuvasti rinnakkain omia väkerryksiä, vaimon taiteilijatädin maalauksia ja juliste- aivan aito Gustav Klimt
Nämä taitaa olla tuoreimmat tapaukset, meiän syntymävuositaulut kirpulta, olikohan ne 5 vai 6€/kpl
 

No siis semmosei. Joitain pitäs vielä ripustaa, on pitänyt vasta noin 698554 vuotta, muutama kukkalautanen, pari vihasta ukkoa ja kanavatyöpeurat. Katteellaan syssymällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!