sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Minigolfia, koirakahvilaa ja muuta fiilistelyä

Mä olin eilen taas päivän reissulla Tampereella :) Oltiin järkätty Minnalle yllätyssynttärit, eli meitä tuli pari Oulusta ja minä täältä etelästä ja yks vielä Tampereelta aamulla yllättämään ystävää. Ekana suunnattiin porukalla minigolffaan, jonka voiton vein MINÄ.

Näin ammattimaisen näköistä porukkaa...

Reippaan ulkoilun (=siideri kädessä muille kikattelua minigolfradalla) jälkeen muut alko suunnata keskustaan syömään, mutta mulla oli aika suunnata takas kotiin, koska Senna ootteli yksin kotona. Käytiin kuitenki onneks vielä Tampereen parhaassa kahvilassa, koirakahvila Vainussa <3 Kahvila on tosi ihanasti sisustettu, palvelu on mahtavaa ja tarjolla on itsetehtyä safkaa koirille ja omistajille. Täältä oon kerran aiemminkin hakenu Sennalle tuliaisia ja nytkin mukaan lähti kaksi kahvilassa itsetehtyä koirankeksiä.

Tän sai syödä heti...

Tää oli tarkoitus säästää muutaman viikon päästä koittaviin Sennan synttäreihin.

Kuola valui odottelijalla.
Matolla tottakai.
Keksit maistuikin sitten niin hyvin, että ei olis pitäny jättää sitä synttärikeksiä pöydälle vartioimatta... Tämän sain pelastettua:


Eli ei mikään turha pikkukahvila! Olisin varmasti kanta-asiakas, jos asuisin lähempänä :)

Tänään käytiin Sennan kans ulkona fiilistelemässä nättiä syyssäätä. Ittellä meni hermot ihan hetkessä, koska siellä oli sitten koko kylä ulkoilemassa yhtäaikaa, eikää Sennaa voi päästää juoksemaan irti hihnasta. Loppumatkasta hoksasin, että pellot on viimein päästy puimaan eli poikettiin vielä yhteen rauhalliseen nurkkaan, jossa Senna sai hetken irrotella. Yritin ottaa siitä kuvia, mut joka kuvassa on joko pelkkä takapuoli tai sitten on pää pellonsängen uumenissa. No, yks ihan ok kuva tuli, jee.



Hmm... Mä laitan tähän vielä pari vähän epäonnistunutta kuvaa. Koska tää on mun blogi. Tai siis puoliks mun blogi.


Vähän vinoksi meni tämä otos. Ja pää on pellossa.

Kuvasin aurinkoa.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!