tiistai 7. elokuuta 2012

Mä lupasin nakukuvia

(Koitan saada lisää googleosumia tänne meille)

.. så härifrån tvättas, kuvia sutusta ilman kelmua!

Aamulla herätessäni mun upee chestpiece näytti tältä. Tää ei oo kyl niin pahan näköinen kun yleensä, koska olin nynny, eikä saatu muuta tehdyksi kun linjat ja koska kelmu oli kietoutunut mun kaulan ympäri huonosti nukutun yön aikana. Se on kyllä kiva pelotella tatuoimattomia ihmisiä sillä juuri kelmusta kuoritun leiman mujusella lookilla. Sitä ei kyl sais kertoa etukäteen ihmisille, joilla ei vielä oo kuvia, koska mäkin koodailin sillo paniikissa Jerelle, et onks tää hei nyt ihan ok apuaapua ja siis onhan se hauskaa, kun se aina yllättää.

Hahah, oli pakko tunkee viel eilen instagramiin joskus ennen nukkumaan menoa tää pikantti yksityiskohta kelmujen kätköistä, kun Sykerö oli heittänyt plehat päähän! Mua nauratti ihan hirveesti. Taidan olla vähän dorka, kun yksin hirnun, koska on omaa kivaa.

Mut siinä on, tuoreeltaan hinkattuna, kainalot mustina ja teippikohdat kutiavina ja punasina ja näkyy tuolla pieni kökkänä paperiakin, jolla hinkkasin tuon kuivaks. En oo ehkä ikinä jaksanut pitää alkuperäistä kelmua noin kauaa ja voi jumankekka, miten ne teippikohdat voikin syyhyttää, tsiisus! Kuvaan tulee siis vielä tietty vähän lisää linjaa, varjot, värit.. Olin vaan niin sätkivä ja itkuinen, et oli pakko lopettaa. Oon kyllä silleen innoissani oottamassa, et toi tulee valmiiksi, koska uskon, et tästä tulee vähintään siisteintä ikinä, mut kunhan ei itte tarttis olla läsnä siinä tekohetkessä (kunnon nynny). Nii ja sori Tomi, ei sais esitellä keskeneräisii tuotoksia, koska ne näyttää dorkilta, mut jos on vaan nii innoissaan, ni eihän siinä sit muu auta.

edit: tää on sadas postaus, jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!