keskiviikko 1. elokuuta 2012

Huh... huh... ja huh

Aijjai, täytyy kyllä ihan purkaa tänne että mitä viime aikoina on mulle tapahtunu, tuntuu että on itelläki vähän pää pyörällä.

Mulla oli tarkotus tulla perustylsä viikonloppu, ainoa valopilkku oli päivävierailu entisen luokkakaverin luona Pukkilassa. Siellähän me käytiin, pikniköitiin ulkosalla ja nautittiin kesäilmoista. Juoruttiin paljon. Oli tosi kiva reissu ja palasin sieltä kotiin väsyneenä ja täysin rentoutuneena :) Kun pääsin kotiin alkoki jo ne hirmu-ukkoset, jotka on siis tosi siistejä muuten paitsi että Koira pelkää niitä hitosti.

Kelpais muilleki piknikki tässä seurassa.
Sainki sitte illan päätteeksi viestin eräältä pojalta, jonka olin tavannu lomalla Oulussa ja varmaan molemmat aatellu että eipä varmaan tartte kattella tota naamaa enää ikinä. Poika oli tullu viettään lomaa Vantaalle enonsa tykö ja kyseli että missä päin mä asun. Ja tattadadaa, pojan eno asuu mun naapurissa. Sunnuntaina päädyttiin sitten sinne läkähdyttävään helteeseen viettämään yhteistä päivää.

Sunnuntain puolella myös ystäväni Jenni ja poikaystävänsä ilmoittivat että tulevatkin stadiin pari päivää etuajassa ja joo siis parin tunnin päästä. Siis yks hetki ja mulla oli kämppä täynnä ihmisiä! Ja ne kaikki oli tosi ihania! Käytiin uimassa (pojan kans ehittiin käydä kahesti kun ooteltiin muita) ja syömässä (kävi ilmi etten oo turhaan vältelly sitä yhtä Tiksin grilliä). Maanantaina mentiin koko lössillä Lintsille ja poika hommas mut ja sen ilmaseks mustekalaan :DD Eilen kävin sen kans vielä Suomenlinnassa kävelemässä ja lentokoneita bongailemassa. Vantaalla on semmoset Lemminkäisen kalliot, joiden yli ne koneet menee tosi läheltä ja se oli yöaikaan ihan älyttömän jännää katottavaa.

Tänään ne lähtee kaikki kolme takas kohti pohjoista. Mua itkettää vähän, kun on ollu niin kivat viimeiset neljä päivää ja nyt mä oon täällä taas ihan yksin.

Kun mulla ei ole muita kuvia, niin laitetaan nyt tää tosi kaukaa otettu (en kehannu mennä lähemmäks kuvaan) kuva naapurin partsilla töllöttävästä jättimegahugenallesta, joka aiheutti mulle slaagin kun ekaa kertaa iltasella kuljin sen ohi. Pelottava on!


Jotta tää viikko jatkais hämmentävää menoa, sain just puhelun jossa mulle tarjottiin töitä stadista. Silleen siis että en oo hakenu, mut ne oli aatellu mua. Wtf - mitä ihmettä?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!