keskiviikko 1. elokuuta 2012

Meikä vaan lomailee!

Se on Loma-Kake moro! Tässä kuvapläjäyksen muodossa meikän lomatunnelmia. Jäin lomalle siis 21.7.2012 ja sen jälkeen oon käynyt Lappeenrannassa, Helsingissä, Turussa ja Tuurissa, olen siis tosissaan tämmönen maailmanmatkaaja. Tänään mennään Vihtiin kattelee eläimiä.
Määkin olisin noin muikee, jos saisin mansikasta ton kannan pois noin täytellisesti!
Ostin Tuurin Vesalta semisti extempore uuden objektiivin kameraan ja piti heti kotiin päästyäni ruveta testailee sitä ja Risto joutui uhriksi.
Kuin myös meikä ihan itte!
ja kanssa-asukkimme Shrek
 Mun pitää joskus myös kuvata tän jäniksen parvekeystävät kukko, nenänkaivuutonttu, katkenneen torven tonttu, Maija, kynttilätontut ja samettipuput.
Käytettiin myös autoa ilmastointihuollossa vaan kuullaksemme, että siitä ei ollut mitään iloa, se maksoi 20e liikaa ja me edelleen jatketaan autossa hikoilua, ellei haluta sijoittaa noin neljääsataa euroa uuteen kompressoriin, jonka siis kai romuauton purkuosana sais tohon hintaan (näin totesin kahden sekunnin googlailun jälkeen ja totesin, ettei mulla oo koskaan kuuma ollutkaan.) Huollon valmistumista odotellessa vaimo skeittas ja mää kuvasin.
Mä toivon, et  meidänkin parveke näyttäisi tältä, jos se olisi lasikaiteinen. Ei vaan oo, mikä on ehkä tavallaan ihan hyvä, niin saa rauhassa hilluu housuitta. 
Eilen oltiin Sannilla Mojitobileissä, jotka aloitettiin Kasperin ulkoiluttamisella. On melkoisen päämäärätietoiselle ihmiselle sopimatonta hommaa muuten toi kissan lenkkeilytys.
Lakkailin kynsiäni innokkaasti Sannilla ja koitin ensin itse kuvata niitä. Kun olin todennut omat käteni liian lyhyiksi kuvaamiseen, jouduin häiriköimään vaimoa ja sain yhden kuvan. Pohjalla on siis Essencen tummansininen magneettilakka, joka on kyllä magnetisoitu Isadoran magneetilla ja siinä päällä valkoisella leimatut sulat, kuten kuka tahansa olis varmaan huomannut vain kuvaakin kattomalla.
Muut tyypit vaan läiski korttia koko aika. Mä taisin jaksaa pelaa yhden ristiseiskan, jonka voitin ihan täysiä. Sitten ne vaihtoi pelin perseeksi ja mua ei enää napannut, niin räpsin kuvia kissasta, korteista ja niillä pelaajista parisataa kappaletta. Luuriräpsyjä löytyy instagramista (kaljakake - saa seurata) ja niistä voi huomaa, missä vaiheessa mojito kihahti nuppiin ja tylsyys iski. Ehkä nakkelen luurin kuvatkin tänne joku päivä.
Voi huumoripaita sentään, täsä on kulmakunnan pätevin poikamies, joka onnistuu aina näyttää kuvissa tältä. Jossain vaiheessa niillä saattoi alkaa mennä hermo mun räpsimiseen, mä huomaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!