keskiviikko 8. elokuuta 2012

Salha sisustaa!

Mä oon jotenki tosi epätoivonen sisustaja. Saan aina villejä ideoita, ja sit kun saan ne toteutettua nii totean, että jaa ei se toiminukaa ihan nii eikä näytä muuten yhtää siltä miltä piti. No, mullon nyt semmonen kämppä jossa oon oikeesti antanu mielikuvituksen lentää ja kohtuullisen härö tästä on tulossaki. Tää on vielä ihan tosi vaiheissa. Siis vasta vuoden ja kolme kuukauttahan mä tässä oon vasta asunuki eli eiks tää oo ihan oikee sauma saada sisustus kuntoon. Tai sit se on vaan ikuisuusprojekti.

Täällä pitäs siivota (joka päivä, koska Sennalla on varmaan jossain karvojen alla piilossa pieniä lapioita joilla se kantaa hiekkaa sisälle), yks verho puuttuu vielä ja matto kans (pirun matot vihaan kaikkii mattoi). Tässä kuitenki muutamat kuvat niistä osista kämppää ku kehtaa jotai näyttää. Sisustustyylistä muuten huomaa että en varmaan koskaan tuu saamaan mitää kunnollista miestä ja kuolen yksin. Kohta pitää alkaa hankkiin kissoja.

Makkaris mulla on joku romanttinen kukkakuosivillitys jossa more on vaan tosi more. Se varmaan lähti tosta Bambi-julisteesta, Bambi-leffa siis nyt videona.

Makkaris on kattokruunu ja ovea vartioi peuramobile, jonka oon saanu lahjaksi.

Lintuja ikkunassa (nää on ne vaiheissa olevat verhot).

Tauluja. Papukki on Mokosta ja Jaffat tulloo -juliste äitiltä jostain.

Pahvista tehty peuran pää, eli "Pahviraato" ja DJBB-juliste jonka oon ostanu joskus lukiossa kun olin himofani. Toi Pahviraato on niin täydellisen turha kapistus ja kalliskin oli, että pakkohan sitä on rakastaa.
Tää on eteinen.  Oikees reunas näkyy kokovartalopeili, joka on tuunattu kiiltokuvilla ja decoupage-lakalla. Samaa on käytetty tossa vasemmalla olevassa naulakossa mut ei se näy. Peilistä heijastuu takkinaulakko, joka ei kyllä oo esittelyn arvonen.

Mun kylppäri, jossa asustaa myös yks kovaonninen konna. Jenni anto ton suihkuverhon mulle joululahjaks, ja dalmis-aiheisen saippuakupin synttärilahjaks, joten vein ajatuksen sit asteen verran pidemmälle. Dallukuvat seiniin kontaktilla.

Lisää kuvia sitte joskus kun omistan oikean kameran ja tää kämppä on valmis. Eli joskus vuonna 2026.
Noni, haluutteks että tuun sisustaan teijänki kämpät? Anyone?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!