keskiviikko 1. elokuuta 2012

Ulkonäköpainotteista

Tässois parit päivänasut hellepäiviltä. Oon loputtoman ihastunu sukkahousuihin, mut ne näyttäs olevan semmottis että menee ekasta käyttökerrasta rikki :(

Tässä on mun hellepäivien ehdoton suosikkinasu.

Koostuu t-paidasta (esprit), farkkushortseista (uudesta-seelannista), pilkullisista sukkiksista (cubus) ja tennareista (stadium).

Kävin eilen muutes kaupungilla hamstraamassa sukkiksia, just tosta em. syystä. Näissä oli joku -70% alennus ja laitoin vielä Jennin maksamaan, se saa henkkarialeja :D

Noi tummansiniset yläreunassa paljastuki verkkosukkiksiksi, joissa on jännä kuvio! Mut mitäköhän noista vaaleenpunaihonvärisistä verkkotsydeemeistä tulee...

Eilen keksin sit uuden lemppari työpaikanasun. Tässä se. Tästä vois tulla se hätävaranasu, joka toimii aina.Oon nyt rakastunut tommottisiin hameisiin ja mulla on niitä nyt jo viis. Yks on nahkaa ja oottelee vähän kylmempii säitä että pääsee framille. Noi hameet kai leventää takapuolta, mutta oon kuullu semmosen sanonnan kö että "jos et voi peittää sitä, korosta sitä". Joten tää menee sillä periaattella, nimim. tuhansien kaiken peittävien tunikoiden omistaja.

Farkkupaita ja hame (monki), sukkikset (seppälä).

Otin sit vielä tommottis puskan mukaan kuvaan tuomaan jotain viidakkofiilistä. Toimiiko? Tykkäsin ite tosta huiviviritelmästä, mulla on tukankasvatusproggis joka raastaa hermoja.

Jälkiedit: HAHA näyttää siltä että mun toinen käsivarsi on amputoitu (rangaistuksena huonoista kuvista!)
Sitte vielä naamapuoleen. Mun pitäs joskus ruveta ja ryhtyä ja kertoa mun naamavärkistä, jonka iho on täysin omaa laatuaan, mut yleensä siitä jauhaminen ärsyttää joten sen pitäs olla joku tosi energinen päivä. Tällä hetkellä mä välttelen aurinkoa ja mun päivämeikki koostuu alla olevan kuvan tuotteista. Persikka on kuvarekvisiittaan, mut toki siinä on varmaan jotain ihoa jelppaavia juttuja.


Siis kaikkien lemppari BB-voide, kaikkien tuntema Aqualan L apteekista ja Sensailta kaikkien aikojen paras ripsiväri ever. Tulee sellaset räpsyttimet että huhhelihuh.

Siinäpä pinnallisia ulkonäköseikkoja!

2 kommenttia:

  1. Mullon samat sukkapöksylöiset ollut, kun noi ensmäiset! Harmillisen kertakäyttöiset.

    VastaaPoista
  2. Ne on niin hienot! Mut melko kalliit ne oli noin niinkö yhtä käyttökertaa varten...

    VastaaPoista

Kerro joku juttu!