tiistai 7. elokuuta 2012

WUTUMMMM

Ai mä en kestä ku on nii jännää! Mun tulivuori on alkanu purkautuu!

Taustat:
Mä olin viime talvena viis viikkoo Uudessa-Seelannissa reppureissaamassa, ja yhtenä päivänä lähettiin kaverin kans sellaselle vuorikiipeilyreissulle.Se reitti meni kahen tulivuoren välistä, niistä toinen oli Mt. Ngauruhoe, joka on siis LOTR-leffojen Mt. Doom. Kaveri kiipes sille, koska se oli haastavampi, korkeempi, jyrkempi ja aktiivisempi (nörttifakta: purkautunu viimeks 1977). Kas tässä kuva siitä. Mulla ei ookaa kuvaa siitä just nyt.

No mä sit kipusin sen toisen, paljo leimimmän Mt. Tongariron huipulle, siitä mulla on kuva.

Itte vuori

Joku random turisti...

Niin nyt se minun ihana pikku Tongariro on ALKANU PURKAUTUU!! Miten siistiä?!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!