keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Tän hetken styget

Aattelin täräyttää eetteriin pari ihan ygösbiisiä, jotka nyt vaan toimii tosi kovaa. Silvuplee!

Hahaa, ihan superbiisi! Mainio, kerta kaikkiaan!

Tää rupesi soiman päässä, kun kateltiin Leprassa Pää Kiin keikkaa. Jotenkin samanmoista kamaa. Pää Kiillä oli muuten ihan paras biisi, jonka nimi oli ehkä Ees jotain positiivista, hitsi se oli mahtava, mut mä en löydä sitä youtubesta!

Tää soi radiossa, kun oltiin Turussa Sannin oikeessa kämpässä keppanoimassa. Melkonen radiokanava oli muuten se. Hitto, miten esihistoriallista muuten viettää kotibileitä, joissa kuunnellaan radiota!

Sama homma tän Mellow Yellown kanssa. Just kova!

Ostin Lappeenrannan Anttilasta Beach Boysin triplakokkarin, voi että, kannattaa autoilla mun kanssa hei jatkossa kaikkialle!

Tän vaimo soitti mulle, kun mökötin autossa, koska ulkona satoi, mua väsytti ja olin kuskina lauantaina. Vaimo väitti tän myös olevan tyyliin eka levy, joka on tehty alusta loppuun täysin seipäässä ja no onhan tää vähän sen kuulostakin. Pari biisiä tykiteltiin luurista kuunnellen, tää oli vaimon ykkössuosikki. Kunnon hippikamaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!