lauantai 21. heinäkuuta 2012

Loman lopetus

Heipparallaa, Salha on takaisin mestoilla. Hoksasin tossa, että en oo kirjotellu tänne sitte kesäkuun alun. Se johtunee siitä, että kun pääsykoerumba oli ohi, täytin kalenterini niin mahdottoman  täyteen, etten juurikaan ehtiny kotona pyöriskellä. Ja mun menothan on päivitetty tännekin, Kake on kertonu jo kaiken meijän longboard experiencesta. En muuten päässy siihen kouluun mihin hain.

Heinäkuun alusta oon ollu lomalla ja nyt raskain sydämin palannu pohjosesta takas pk-seudulle. Lupasin Kakelle ryhdistäytyä ja pitää blogia taas yllä nyt kun se reissaa. Kiitos muuten Kakelle kun se on jaksanu päivittää vaikka mä en oo jaksanu. Tän takia meitä on kaks! <3

Mulla on ollu vakava lomanjälkeinen masennus. Siis se, kun on monta viikkoa paahtanu menemään, ollu koko ajan muiden seurassa ja yöpyny muiden kodeissa ja sitten sut puotetaan takas omalle kämpille yksin ilman mitään menoja. Ahdistaa. Tää paikka ei ees tunnu mun kodilta. Ja täällä on kauhea sotku. Onneks Lotta käytti mua eilen terasseilla ja tänään on yhen kaverin tuparit, joten alan olla takas normaali.

Lomalla matkasin tottakai ekana Oulujärvelle mein mökille ja siitä Ouluun Marian luo. Maria on mun kummipojan äitee ja siellä mä lösösin yhen viikon auttelemassa vauvanhoidossa. Viikkoon kuulu mm. mun veljen kolmikymppiset, täti-ihmisten baari-ilta (Marian veli sai just vastikään vauvan, eli se on nyt täti, mä oon vaan kummitäti) ja Koitelinkoskessa uiminen (se oli jännää!).

Ekan viikon jälkeen harrastin ahkeraa sukuloimista, kun kiersin molemmat mummulat, yhen tätilän ja setälän ja lojusin mökillä jossa vieraili vielä pari sukulaista. Isä on yks seittemästä sisaruksesta, eli sillä puolen riittää noit tätei ja setii.

Sukuloinnin jälkeen oli hyvä aika vähän baardeilla. Suuntasin mun ihanan kesäauton, Ralliratti nimeltään, takas Oulua kohti ja menin lusmuaan Jennin luo. Käytiin kaupungilla ja Rotuaaripiknikissä, krapuloitiin sisällä ja katottiin Gilmoren tyttöjä monettakohan kertaa. Just parasta. Syötiin paljon roskaruokaa.

Musta ei oikeesti otettu lomalla kuin yks ainoa kuva, ja se on tässä. Se on otettu Rotuaaripiknikissä perjantaina, jossain Jukka Pojan, Chisun ja PMMP:n esitysten välissä. Piknik oli ihan mahtava, vaikka satoi kaatamalla vettä eikä mun hipsterisadetakin huppu pelastanu mun tukkaa kastumiselta. Joku random Jennin kaveri nimes mut keltaiseksi hattivatiksi.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!