sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Vaimo kielsi mua skeittaamasta sisällä, joten piti sit postata

Spagettikäsi tässä terve! Olisin vaan halunnut demota, kuinka pramian letin mää tein samalla kun katteltiin Pitkää kuumaa kesää. Kuvassa on muuten ainoo suunta, josta letti on jossain määrin edustuskelpoinen.
 Oon tänään siivonnut myös hra kakkapyllyn sotkuja. Löysin jäniksen kakkaa mm. seinästä. Lemmikit <3 

Pyykkäsin kans ihan simona ja valkoiset paitamme on nykyisellään kloriittipesun jälkeen entistäkin valkoisempia! Ainoo, et mun paidat on ehkä saksittava vaimonhakkaajiksi (tämä ei ole minkäänlainen kannanotto perheensisäisen väkivallan puolesta tai vastaan), koska oon hionnut ne ihan rumiksi. Menin imurillani häiriköimään myös talouden prinsessan hurmaavaa heinän ja scheissen täyttämää valtakuntaa ja nyt sinne ilkeää taas ihmisjalallakin astua. Tahtoisin tässä epäilijöille teroittaa, ettei rivin ensmäisenä nököttävä ruusu ole kuollut, kuten ei myöskään rivin vikana oleva hortensiakaan, koska kukat ei kuole, vaikka niissä ei olisi yhtään vihreää lehteä. Ne kyllä herää henkiin, kun sinnikkäästi kastelee ja rakastaa! Sukkien seassa piileskelevä appelsiinikin on kuollut ainakin viidesti ja kivasti kasvaa!

Mun ystäväni Sanni ja Sanna haukkuu mua haravarpaaksi, en vain ymmärrä miksi. Lakkasin kynnet jo valmiiksi, kun torstaina lähetään Lappeenrantaan, humppa siellä soi. Oikeastihan siellä on LPR HC fest ja silloin mulla alkaa L-O-M-A! Niin ja lakka oli Color Clubin Yell-Oh.

Lakkasin myös sormen kynnet. Inhoon kynsien kuvaamista, varsinkin fisulla se on tosi hankalata. Meillä on sisällä varsin pimeetä, joten pitäis pysyä kauan paikallaan ja pidellä sitä kameraa yhdellä kädellä. Onneks on vaan spugejärkkäri, eikä mikään järkäilemäinen hifistelijän kamera, muuten pitäisi käydä paljon enempi bodaamassa. Kynsissä on siis kolmea lakkaa esiteltyinä seuraavassa kuvassa:

Vasemmalta oikealle : Rimmel 025 Strawberry Fizz, Kleancolor 103 TLC, Color Club Electric Cora
Electric Cora rupes oikein kettuilee, eikä halunnut oikein esiintyä edukseen kuvissa, mutta käpistelin sitä vaimon suosiollisella avutuksella edes vähän sinne päin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!