torstai 5. heinäkuuta 2012

Ruvet paranee ja kuhmu laskee kohisten


Nopeaan lähti tuo mun kuhmu katoamaan, ei ole enää ollenkaan niin pahannäköinen tämä. Vielä on pikkasen rupea otsassa, mutta ei ihottumasta erottaisi kyllä ja kuhmukin on hukkunut hyvästi! Kädet on edelleen vähän pascana, mutta ei se mitään. Ruvet puskee keskeltä vaaleampaa, enkä tiedä, johtuuko se siitä, että ne mätii, kun on mätäkuukin ja kaikkee, vai onko ne jo alkanut parantua herättyäni keskellä yötäkin voitelemaan niitä intialaisella ihmevoiteella, Boroplussalla. Ranteet on joka tapauksessa arat, niin että ulvahtelen oudoissa tilanteissa, kun ranteisiin koskee jossain tietyssä kulmassa ja paineen alla. 
 
Tässä tää mun tappoväline on.

Kävin tänään leikkimässä mamman kanssa, joka on kotiutunut muutaman viikon sairaalajakson jälkeen. Rollaattoria suostui viimein käyttämään hän, mikä on eri hyvä, kun ei se askel enää ole sillä lailla vakaa, kun ikää on lasissa 88. Käymässä oli myös enoni (setäni? mä luulen, et oikee sana on eno, äidin veli siis) ja ajokoira Roni. Roni vahtasi heti paikalle päästyään pullapitkoa silmäkovana, ensin työpöydällä ja sitten mun lautaselta. Vartin tuijottelun ja muutaman suupalan jälkeen ei vaan enää puhti riittänyt ja piti ottaa lepiä. On se rankkaa tuo kerjäily!

Ostelin veljenpojalle tulevaksi synttärilahjaksi hiekkalaatikolla käytettävän kaivurin, koska vaimon kanssa kelattiin, että nuo oli siisteintä ikinä, sillon ku mei oltiin mukeloita. Lootasta huomasin, että lelu on suunnattu ikäluokalla 5+ ja jannu täyttää vasta 3, mutta luotan siihen, että tää on sukuunsa tullen normaalia nokkelampi yksilö (höhöhöhö) tää meitin Ontsa ja hoitaa homman kotiin! Muutenkin noi ikärajat on jotenkin mälsiä, päätin etten usko niihin!


Notta semmotteita kuulumisia tällä kertaa! Oon ylittänyt mun nukkumaanmenoajan TAAS jo 13 minuutilla, kääk! Viikonloppuna ei meikästä varmaan paljoa kuulu, kun huomenna on poikain keikka Lepakkomiehessä - Sinne jos ihan ygösharkkokeikka kiinnostais! -  ja lauantaiaamuna duuniin! Inhoon noita lauantainakkeja. Menee viikonloppu ihan pilalle! Veikkaan Salhankin vielä jatkavan ansaittua lomailuaan paskassa kaupunnissa.  Ja peeäs tänään on mun tulevan rintapiissin nimipäivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!