torstai 19. heinäkuuta 2012

Vähiin käy ennen kun loppuu!

Tää päivä ois viel töitä ja sit alkaisi syvästi ja mahtavasti odotettu kesälomaaaaaa! Okei, siis ohan mulla ollu jo viikko lomaa, mut ei sitä lasketa ja siitä on niin kauan aikaa, kun oli jo kesäkuun alussa. Saan siis pitää lomani odotetusti, vaikka se pomo onkin pötköllään koipi turvonneena. Mut hei viime perjantaina me mentiin Lahteen, kun siellä oli keikalla Dr. Alban, Haddaway ja Rednex, eihän sitä voinut missata!

Hiki loppuu aikanaan.
Mä en tiedä, miksi mä näytän tältä :D
Tästä eteenpäin mulla ei oikein ole hajua, mitä on tapahtunut ja miksi, mikä on kai aina hyvä merkki humalatilasta. Mut hei, oli eka vapaa perjantai kolmen viikon breikin jälkeen!
Hei, ihan oikeesti! Mitä mä teen ja kuka toi on! Emmä onneks näytä kauheen humalaiselta. Mä osaan kyl skidisti paikallistaa tän sattuman sihen iltaan, koska mulla oli vaan yksi kaupasta tuliaiseksi saatu Budweiser ja join sitä.. jossain vaiheessa iltaa.  Ennen Rednexiä! Väittäisin.

Bonuksena monsieur Risto! Hän ei ollut kyllä Lahdessa mukana, vaan muutti meiltä sisältä meille parvekkeelle, kun sisällä tulee liika hiki ja jäniit ei hikoa. Lahdessakin oltais kyl onneks voitu vahdata jänöä meidän Ripacamilla, kyllä nykyaika on hienoa! Ja ps. mä lähden suoraan duunista Lappeenrantaan ja oon siellä epäilemättä tietokoneetta, joten näkyy ens viikol!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!