maanantai 16. heinäkuuta 2012

tatskalääh part jotain

mmm lläääh, hitto miten siistii jälkee! Onneks mulla on toinen reisi vielä tyhjä, tuli hinku täyttää sekin jollain!

 Mä suorastaan itken jo, kun kuvittelen sitä rapsakkaa jalkapöydän tatuoimisen tunnetta. Joka kohtaan tatuoiminen tuntuu kyllä ihan hirveeltä ja joka jäbä kertoo, kuinka se vaan pahenee, mitä enemmän leimoja on. Tämä upea ilmestys sattui silmääni täällä.

Jotenkin väreiltään siisti tapaus tämä, toimii! Onhan nuo varjot kanssa mageita ja kivasti tehty väreilläkin varjoa, eikä pelkällä harmaalla. Meikän makuun kyllä!

Voi vanha kunnon mitä artsumpi sitä fantsumpi.. Tääkin iskee, tässä on vaan melkoinen meininki!

Kiehtovaa on myös kuvien rändömihkö yhdistely, just makee! Just jotain tällaista lopputulosta mä odotan, kun meen levittelemään käsiäni ja hössöttää, et mimmosta mulla olis mielessä, jotain näin päätöntä.

Sama pätee kanssa tähän! Näyttää tommoselta käsityösatutäti-ihmisen tatuoinnilta, just ihana!

Voi mimmonenhan mun leimasta tulee, HNGH. Varmasti upee, mut jännää. Saa nyt nähdä, ehdinkö mä ottamaan sitä edes, kun pomo meni ja kaatui moottoripyörällä ja polvi murtuneena ei voi kävellä ens viikolla töissä, kun mun pitäisi lomailla. Saattoi olla, että irtosi ärräpää tai pari siinä kohtaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!