sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Lukuviikonloppu

Me ollaan Mindyn kans oltu kahestaan kotona.

Morjensta!
Mulla on ensimmäinen kotiviikonloppu sitten helmi-maaliskuun vaihteen. Hurtta on äiteellä hoidossa ja lääkäri määrännyt antabusreaktiota aiheuttavan lääkkeen, eli olosuhteiden pitäis olla just kohillaan pääsykokeisiin pänttäämistä varten. Tietenkin sellainen asia kuin keskittymiskyky vois jelppiä asiassa. Jotain oon saanu aikaiseksi, mutta suurin osa ajasta on menny a) uudesta ihastuksesta haaveilemiseen (taantuminen 15-vuotiaan tasolle), b) syömiseen ja c) päiväuniin. Mutta noihan on kaikki ihan tarpeellisia.

Aattelin tällä kertaa esittää vähän ruokabloggaajaa. Toistaiseksi, kauramaitolasagnea lukuunottamatta, mun maidoton ruokavalio on keskittyny ruokiin joihin ei tarvis edes mitään korvikkeita. Sen kermakorvikejutun saattaa jossain kohtaa joutua ottaan käyttöön, mutta toistaiseksi ilmankin on pärjänny. Tässä siis viikonlopun eväitä:

Tonnikalawrap: tortilla, salaattia, aurinkokuiv.tomaattia, kurkkua, tonnikalaa ja majoneesia.

Isän tuoma marmoripihvi, paistettua maissia ja kurkkua. Pihvin paistamista mä vasta harjottelen, tästä tuli aika raaka.

Äidin tekemiä munkkeja ja simaa tottakai <3 Huomatkaa mun olohuoneen pöytänä toimiva meijerilaatikko.

Huomattava elämänlaadun parannus, kun Ginger Ale tuli pulloihin!

Myönnettävä on, että vappukin menee noiden pääsykoekirjojen kanssa rimpuiluun ja kiukutteluun. Mutta kun aurinkoa ja alkoholia pitää välttää (avautumista tulossa myöhemmin), niin minkäs teet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!