perjantai 13. huhtikuuta 2012

Kenkiä, ruokaa ja opiskelijaleikkejä

Mä oon kiukutellu Kaketsulle nyt viikon kun en saa ostaa uusia kenkiä. Ei kun hetkinen, siis sellaisten hankkimisesta oon kälättäny jo ehkä pari kuukautta, nyt edellisen viikon mantra on ollu lähinnä "perjantai on palkkapäivä" ja "kenkiäkenkiäkenkiä". Palkkapäivä on tänään, kengät pääsi uuteen kotiin jo eilen, kun en malttanu odottaa :)


Koska mä pääsin viime postauksessa ruoka-aiheisiin, laitettakoon tänne kuva myös eilisestä pöperöstä. Papui ja kanaa! Siis toi vegeosuus on ihanasti pakastimesta, sellaisesta pussista kuin "ruokaisat pannuvihannekset" tms. Niissä on papui, hernei, maissii ja jotai siemenöi. Kivaa ja hyvää. Veikkaan että terveellistä myös. Ja maidotonta :)



Osallistuin eilen kans agronomiopiskelijoiden järkkäämiin Laidunkauden avajaisiin, elikäs siis latobileisiin. Mähän en oo ollu opiskelija kohta vuoteen, mutta meen siellä joukossa ku väärä raha, haalarit vaan kellarista ja menoks. Latobileet on sitä paitsi ihanin idea koskaan, ne järjestetään joka kevät Helsingin Viikissä, Mehiläissaaren ladossa. Onko parempaa paikkaa pitää bileitä kuin valtava lato keskellä peltoa? Ei ainakaan häiritse naapureita. Toki se oljen ja pölyn määrä on vähemmän ihanaa, mun opiskelijahaalareissa oli olkee vielä viime vuoden bileistä. Tällä kertaa jätin kyllä oljessapyörimiset muiden hommaksi.

Mä pääsin entisen luokkakaverini kanssa perille vasta joskus kympiltä illalla (vähän myöhässä saatiin idis että lähetään sittenki), joten kuvien ottaminen oli jotenki surullinen yritys, mut tässä ihan pari. Pari vaan. Kestäkää.






Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!