maanantai 23. huhtikuuta 2012

Elossa... ehkä

Kake vietti viikonloppunsa Turussa, mä taas Ilmajoella agrologiopiskelijoiden kisoissa... Valitettavasti yhtään julkaisukelpoista kuvaa mulla ei ole, mutta puhelimesta löyty tällanen syvällinen fb-keskustelu lauantai-illalta. Ihan näin maanantain kunniaksi, että varmasti muistuu mieleen mitä sitä on tullu tehtyä.


Kake: Kääk! Jurrisena turussa.

Salha: Selvänä opiskelijabileissä :/
Salha: Maailmassa tasapaino!

Kake: Huhu! mitä sie sielä teet? mä oon ihan liika jurrissa, juonu puol pulloo rommii, ainaki. :/
Kake: toi piti olla kyl jotaa muuta ku :/ :D


Salha: No mä kävin täällä sen yhen kokouksen vetämässä, sitte jäin näitten kanssa pilettään!! Eilen meni aika kovaa, tänää ei niinkää :D
SalhaMutta ennää ei sureta
Salha: Kakellakin on sokka irti!

Kake: Sukka irti!

Salha: Mä korkkasin just toisen kaljan että kyllä tääki tästä!

Kake: Kaljaa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!