keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Silmärillion!

Ikuisuudelta tuntuneen odotuksen jälkeen mulla on uudet lasit! Eikä vain yhdet, vaan KAHDET! Miksi mulla on aina ollu vaan yhet kerrallaan? No mä tiedän, silmälasit on aiemmin maksanut mansikoita, eli eipä sitä ole äipälle voinu mennä sanomaan että ostakko muutamat. Onneksi nykyään kehykset on jo kohtuu edullisia ja jopa meikäläisellä on näihin varaa. Ja kaiken lisäksi valikoimaa LÖYTYY!

Penskana mulla oli vaan huomaamattomia, kevyitä metallikehyksiä. Lukioon mennessä mä halusin tehä jotain tosi päheetä, eli valitsin vaaleanpunaiset metallikehykset ja niihin hieman roosan väriset linssit :)) Tosi "harmi", ettei tuosta ajasta ole yhtään kuvaa olemassa... Sillon mä kyllä käytinki suurimman osan ajasta piilareita. Syy miksi nykyään en juurikaan voi käyttää piilareita.

Sen jälkeen ihastuin andrewikströmiläisiin kehyksiin, siis neliönmallisiin muovikehyksiin. Sydän itkee vieläkin hiukan, kun eräässä ikävässä tapaturmassa ruskeat Conversen kehykset meni poikki... Mutta huomaattehan, oon koko ajan siirtyny rohkeempiin kehyksiin. Varmaan seuraavista roikkuu jotain blingejä tai niistä sojottaa ihmeellisiä ulokkeita.

Conssin rillit vuonna 2007

 Btw, mä olen huomenna lähdössä pääsiäiseksi Ouluun, eli tänään pitäisi pakata ja tiskata. Luonnollisesti mä aloitin lukemalla MeNaisia, lakkaamalla kynnet ja bloggaamalla. No mutta tässä viimein kuvat uusista pokista:

Tummansiniturkoosit postailee City-lehden tatskajutun päällä.

Ruskeat kekkoslasit hengailemassa uuden MeNaisten päällä.



Helsinkiä riivaavan takatalven ansiosta mun naama on punainen ja kiukkuinen, joten se rauhoittuu nyt Dr. Hausckan herkän ihon naamion alla, eli ei mitää beauty shotteja tältä illalta kiits. Tässä ois kuitenki yhtä kuvaa ekoista rilleistä sillon ku sain ne (viikkoo ennen näitä toisia). Tää ei kyllä anna todellista kuvaa laseista, jotka on oikeessa elämässä paljon pyöreämmän näköiset...  Mut on kuvana ihan hauska. Koira luimuilee taustalla, koska sen ruoka oli pöydällä jäähtymässä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!