perjantai 13. huhtikuuta 2012

Perjantai 13

En edes tajunnut, että tänään on ollakseen perjantai kolmastoista, en ollut ehkä lukenut tarpeellista iltapäivälehtien uutisointia aiheesta. Vasta aamulla facebookatessa joku päivitteli ja aloin heti pelätä. Jännitystä ja vaarallisia tilanteita riitti.

Yritin lounastauolla tiskata pahvisen suolapurkin, joka on puolillaan suolaa. Onneksi en ollut turhan tehokas jynssäri ja voin edelleen suolata aamupuuroni töissä. 

Päiväyrtit huitasin myös naamariin samalla ja siinä menikin viimeiset rippeet mun työkätköltä. Kuvasta näin jälkeen päin katsoessa näyttää vahvasti siltä, että olen kurlannut ne alas Fairy-vedellä, mutta en tiedä, salliiko mun ruokavalio astianpesuainetta.

Aamulla satoi vettä. Päivällä satoi vettä. Iltapäivällä... (yllätys) SATOI VETTÄ. Tänään oli taas mun ja Tomin lenkkipäivä, etukäteen sovittu tietenkin, joten oli pakko mennä. Taisin aamulla lähettää Tomille tekstarin, että 'mennään, jossei sada oravankokoisia rakeita' ja niinhän me mentiin, 48min ja 5,67km. Olen maailman hitain juoksija, mutta kun tykkään siitä lönköttelystä niin, jopa sateessa!

Kävin lenkkeilyn jälkeen Pemun uudessa kodossa hengailemassa ja suihkussa. Siellä oli villit tuparit: katseltiin kuinka lasagne muuttui punaiseksi uunissa ja katottiinhan me salkkarit.. Ei ollut kyllä oikeesti moitteen sijaa, koska kavereiden kanssa on aina kivaa, ainakin viime aikoina musta on tuntunut siltä. Oli hienoa seurata, kuinka Papí ensin leikki itse kissan raapimispuulla kymmenisen minuuttia ja vasta sitten Kasper suvaitsi saapua katsomaan, mitä tapahtuu.

Ihan hyvä, etten etukäteen hössöttänyt pahaenteisestä päivästä, koska se olikin vain tapahtumattomuudessaan melko tavanomainen päivä, muttei missään nimessä huono. Siisteintä oli kyllä ehkä kummiskin se, että oli jo Salhankin hehkuttama palkkapäivä. Mä kotiutin ostoshuumassa luomupäärynän, mustikka-Skyrin, Pandan valkosuklaalevyn ja pakasteranuja. Äsken tein ranskalaisia ja olen aika varma, että tulen ahneuksissani ja huomaamattani syömään myös ton, jonka äsken kaivoin tuolta sohvan alta pois sen tipahdettua sinne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!