sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

12 päivää mun reiden loppuväritykseen!






Liekehtivä kahleporkkana!



Linkkinä tulee seuraava, kun en saa muutoin linkattua kuvia tänne, mutta jestas, miten siistejä kuvia! Yleensä en hirveämmin tykkää mv-kuvista, mutta noi on tosi tosi upeita, värilliset tietysti vielä päräyttävimpiä. Mutta oon jossain määrin artsun, tai anteeksi, City-lehden artikkelin mukaan graafisen tatuoinnin ystävä. Kandee tuolta tsekkaa isoina ainakin linnut ja ketut. Sormet vaan ristiin, että tää tulisi joskus vaikka Helsinki Inkissä vastaan, kun ei mulla liene tiedossa noita reissuja tuonne rapakon taa..



Kun meidän Ripa, mut ruskee!
Myös näemmä Massachusettsiin vie mun tieni vielä joskus, suosittelen tsekkaa tän tsirpan koko gallerian. Melko japsisarjakuvamaista, mutta toi jälki on älyttömän siistiä ja värit, voi värit... Pitäsköhän perustaa joku tatuointimatkatoimisto, joka järkkäis vaan matkoja ympäri maailmaa ottamaan upeita kuvia, mä ainakin itse käyttäisin sen oman yritykseni palveluita.

Ei kyllä yhtään auttanut tämän päiväinen tatskakuvien kuolaaminen, nää 13 päivää tuntuu piiiitkältä ajalta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!