keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Salhan pieni tatuointiblogaus

Tällä hetkellä oloni on erittäin rikki päättyneen ihmissuhteen vuoksi. Olo on surkea ja ihan snadisti masokistinen. Tatuointikuume nousi tänään potenssiin 7853.

Mä ihannoin pääasiassa samanlaisia tatskoja kuin Kake, siksipä en ookaan tatskahekumoinu täällä vielä. Noi kaikki kuvat mitä Kake on postannu on munkin mielestä 100% lääh. Vissiin ainoo mieltymysero, mitä on löydetty on se että mä en haluu naikkosia tahi muitakaan ihmisolentoja, Kake taas vois kuvitella ottavansa semmosenki. I like my tattoos like I like my cartoons - no humans.

Mun voimaeläimeni Ferdinand-härkä. Agrologin näkökulmasta tosi ristiriitaista koska vasikka ei voi olla härkä.

Nii, mulle noi eläinaiheet on (jostain syystä) kaikkein mieluisimpia - okei, no jotkut pienet liskot ja perhoset on ehkä aika tylsiä. Tykkään realistisista, mutta silti maalauksellisista kuvista, tribaalit ja ne tyttöjen kukkakoukerot saa aikaan lähinnä kylmiä puistatuksia. Tarinaa saa olla, mutta mä oon tarpeeks kyyninen että vaan hymähtelen kun joku kertoo kuolleista sukulaisista tms. kertovista leimoista. Tosin onhan se aika hieno teko sekin... Mun omalla tatskalla oli aluksi tosi moninainen merkitys, mutta nyt se on jo unohtunu. Jäljellä on vaan kiva kuva johon oon ite kiintynyt tosi paljon.

Tää Kaukametsän Pakolaiset -leima on Iltalehden Tyrmäävin tatuointi -kisan kuvista. Tässä natsaa mun mielestä ihan kaikki: on eläimiä, hyvä idea, tyyli ja toteutus.

Harmi että tällä hetkellä oon kohtuullisen pee ja aa, enkä tiiä millon uuteen tatskaan ois oikeesti varaa (tässä samalla etiskelen mun verkkopankkitunnuksia ja mietin kuinka pienellä rahasummalla ihminen voi elää neljä viikkoa... voi olla että menen tänään kotiin Paradisen kautta).

Mä en nyt laita tähän enempää kuvia, kun toi yks on niin hieno. Kake hoitaa sen puolen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!