sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Kevätsydän ja sikapaljo empsuu!

YleX:ltä pöllitty juttu on toi mun otsikko. Tiedättehän, kun Facebookin päivitykset on täynnä niitä "ihana sää, ihana kevät! Kevät<3" -juttuja?

Pääsykoelukemista vältelläkseni mä kokosin mun agrologikamut ja pidettiin Vantaan korvessa Ulkonaistumiskauden avajaiset. Mukana oli mun lisäks Annis ja Lurtsi, sekä Anniksen kakstoistapäinen koiralauma. Jep, aikuisia labbiksia viis ja 4,5 viikon ikäisiä pentusia seittemän <3 Kyllähän näitä sydämiä riittää! Kuvia alla.

Nostettiin Fresita-malja keväälle ja kesälle

Mun toiset rillit.

Meikä oli pentujen keskuudessa hitti!

Onneks mä oon jo immuuni pentukuumeelle.

Takki maistui hyvälle.

Ja syliin saattoi nukahtaa.

Oli hönöö seistä paikallaan kun saappaita saatto yhtä aikaa järsiä kolme pikkukaveria.

Ihanaa oli. Kevät <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!