torstai 31. toukokuuta 2012

Meillä oli blogimiitti!

Khihi, aivan oma ja erittäin exclusive. Muilta kielletty.

Me kotoillaan Kaken kanssa täysin eri kaupungeissa, eli meijän keskinäinen kanssakäyminen keskittyy Facebookkiin ja Instagrammiin. Kaken piti kipsutella tänään töiden ja neulontojen takia taas kehä kolmosen sisäpuolelle, joten meillä oli oma pikku ihanablogimiitti. Meijän oli tarkotus käydä Paradisella jutteleen vähän Maxin kans, mut molempien harmiksi se ei ollu enää siellä. Kaken harmiks, kun se ei saanu kuvautettuu reittään ja varattuu aikaa, mun harmiks kun en saanu nähä Kaken reisitatskaa livenä. Omaa aikaahan mä en tod. uskalla varata.

Käytiin siis Baker'sissa yhillä, sit syömässä hampurilaista (laiskat ruokavammaiset ei jaksanu miettiä pidemmälle että mitä molemmat vois syödä), ja jauhettiin kauheesti jostain... Mistähän me ees jauhettiin? Varmaan kaikesta todella tärkeästä, niin kuin Kreikan tilanteesta ja globalisaatiosta. Ihanan kiva ja rentoutunu olo oli mulla kyllä kun kotiin pääsin, eli kiitokset Kakelle :)

Näyttää siltä että Kake veti kaljaa ja mä vettä. Se on oikeesti perryä.

Mättöö.
Yks puheenaiheista oli tää ihana Suomen kesä. Mulla oli kuitenki päällä ihan kivasti vaatetta ja silti olin vielä kotonakin ihan horkassa. Olin nukkumaanmennessäkin niin tohkeissani peiton alle pääsemisestä että laitoin yöpaidan päälle nurinpäin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!