perjantai 1. kesäkuuta 2012

Tän viikon paras aamu, ehdottomasti

Aloitetaan porukoiden pedolla, koska vitutus maximuksen kourissa pelkät eläinkuvat ja hauskat internet-videot jeesaa hilaamaan sitä mielialaa edes hetkellisesti ylöspäin. Tää on siis Juuso jouluaattona. Hän tykkäs, et kameran uutta objektiivia lienee syytä tutkia hyyyvin lähietäisyydeltä. Pitäis kai tosissaan nikkaroida se heijastin tohon salamaan.. :D
Mulla on ollut harvinaisen kakka viikko. Jos viikko alkaa tällä ja jatkuu stressillä, hirveän huonolla ja vähällä yöunella ja tekemättömien hommien miettimisellä, ei se oo kauheen ihana viikko. Kun valitin tästä eilen kaikille ihmisille, joiden kanssa olin jonninmoisessa kontaktissa, poislukien asiakkaat, sain lopulta uskottua Salhan väitteet siitä, että kunnon unet seivaa minkä tahansa tilanteen, tai jos ei nyt mitä vaan, niin ainakin tähän mun vaivaan sitä kannattaisi kokeilla. Eilen aamulla mua taas vaan vitutti, enkä olisi todellakaan jaksanu nousta, kun olin jostain ehkä aamuviidestä eteenpäin herännyt vartin välein vahtaamaan kelloa ja tuskailemaan, kun mulla ei unissani ollut Kiinan matkalleni vaadittavaa viisumia ja en tiennyt, mistä sellaisia hankitaan ja internet-hauista ei löytynyt yhtään mitään ja kaikki mun kaverit vaan naureskeli pilkaten mulle, et olisit hoitanut ajoissa, tyhmä! Puol tuntia heräämisen jälkeen olin takaisin sykkyrällä sängyssä ihan hereillä kyllä, mut huutelin vaan vaimolle, että mitä jos ei vaan huvita. Sain raahauduttua töihin ja jostain ihmeen syystä piristyin joistain asiakaskohtaamisista tosi paljon ja iltapäivällä oltiin onneksi jo selvemmillä vesillä, vähän. Kattelin töissä taas tota Dancing Dadia ja ehkä sekin vähän jeesas.

Koska tänään on vika duunipäivä ennen mun kesälomamatkaa, joka alkaa maanantaina, aattelin jakaa mun ehkä edellisen ulkomaan matkan hienoimman löydön ja koska en oo mikään muotibloggari, se ei oo mikään riepu vaan parimetrinen Kari Salmelainen. Miks Youbesta löytyvät Napakymppi-pätkät on niin lyhyitä!
 Mutta koska viime yönä nukuin kellon ympäri ja tuplasin siis unimääräni verraten alkuviikkoon, on tänään paljon parempi fiilis, jopa niin hyvä, että päätin pukeutua mekkoon ja ottaa siitä kuvia! Mun keekoilun ympärillä on tietty pelkkää kaaosta, kun toi levällään oleva keittiö ei oikeen innosta pitämään muuta kämppää tiptop-kunnosa - enkä mä muutenkaan mikään supersiivooja taida olla.

Jos eilen aamulla söin aamupalaksi vitutukseen toscapullaa, niin voisinkohan mä tänään safkaa jotain ihanaa vaan tähän hyvään fiilikseen?

Lisäksi mä aattelin esitellä mun tatuantit, jos löytäisin niistä kuvat nopsakasti 9778 kuvan joukosta, mutta koska mun pitäis kai ennen töitä kammata myös tukka ja mahdollisesti vähän värittää naamaa, mä taidan skipata tän. Lisäksi kaikki noi kuvat, mitä tosta joukosta leimoistani löytyy, on semmosia, jotka on otettu muutaman tunnin sisällä musteen hakkailusta, joten ne on limasia ja turvonneita ja kiiltäviä, eli voisin siis ihan aikuisten oikeesti jopa kuvata ne uusiks. Mä varovasti lupaan hoitaa sen tänä viikonloppuna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!