tiistai 5. kesäkuuta 2012

Uupunut Salha

Oh noes, mä oon niin loppu... ja vieläkään ei ole loma! Eilen viimeinkin kävellessäni kaupasta kotiin maalailin päässäni kaikkea mitä blogiin kirjottaisin, mutta kotona mulla ei ollu enää tarpeeks virtaa ihan oikeasti kirjoittamaan.

Meillä oli eilen töissä talkoopäivä, käytiin siis korjailemassa ja siivoilemassa mun työpaikan omistamaa mökkiä. Se on semmottis että on kaikkien meidän jäsenten vapaassa käytössä, ja sitä pitää käydä keväisin fiksailemassa. Mä haravoin ehkä kolme tuntia ja tänään olen notkea kuin seipään niellyt salko. Kotiuduin talkoista klo 18.00, ja kun koira oli ulkoilutettu jouduin vielä viemään auton porukoille ja sitten kävellen kauppaan. Silmät veresti mukavasti kun normi 2 tunnin sijaan piilarit oli silmissä 12h. Olin kaupassa niin zombie-kunnossa että ostin sipsejä ja muumilimua ja kuljin kotiin aurinkolasit päässä, vaikka puolet mun kotimatkasta on alikulkukäytävää. Mutta hei, kyllähän toi aina toimistopäivän voittaa!

Mä oon muutenkin unohtanu raportoida tänne mun viimeaikaisista seikkailuista. Täällä onki jo kerrottu, että viikko sitte kävin Paska Kaupunnissa, mistä en muista muuta kuin pari ihanaa poikaa. Siis sen, jonka kans juttelen joka ilta joko viestein tai puheluin, ja sit sen jonka kummitäti oon. Tässä kuvia toisesta, voitte arvailla että kumpi tää on:

Hänen kotonaan.

Mökillä.


Viime viikolla sain sit tiistai-iltana ylläripyllärikutsun äiteeltä lähteä sen kans mökille, jossa siis isä ja mun koira oli jo. Ois kuulemma ollu tarvetta apuvoimille, kun kasvimaata pitäis laittaa ja aittoja siivota, mutta ne ei onnistu koska mun koira on liian aktiivinen apuri. Tuli muuten samalla Marian kans uhottua Facebookissa, että koska nyt on kesäkuu niin onhan se nyt käytävä uimassa.

Saatiin sit lauantaiaamuna äitin kans laitettua perunamaa kuntoon (koira ehti varastaa yhen ituperunan ja myllätä puoli pottumaata kunnes joutu sisälle), kun alko semmonen myrsky että sain sanoo hyvästit kaikille muille hienoille suunnitelmille. Tuli oltua sitte sisällä loppupäivä. Mun oli mm. tarkotus juosta Marian ja kummipojan luo niiden mökille, mutta autollahan mä sit menin. Mutta käytiin kuitenkin uimassa! Tuuli oli joku 20m/s, aallot mun korkusia ja vettäkin satoi, mutta prkl uitiin. Suomalaisia kun ollaan.

Tällä viikolla on luvassa kaikennäköstä kivaa, mm. kavereiden ja isoveljen kans hengailua, Katriinamiesklubia ja mahdollisesti viikonloppuna Tampereen reissu. Mut mitenkä mä selviän näistä työpäivistä, kun Kake on lomalla eikä ehi höpöttään mun kans virtuaalisesti?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!