perjantai 8. kesäkuuta 2012

Salhan seikkailut osa ?

Voi jumprahuiti, kyllä hoidin homman eilen kotiin. Jos oisin vielä hoitanu omaan kotiin niin ois ollu vielä hienompi homma.

Kattoin tossa, että Kakella riittää noita kaljajuttuja. Mulla niit ei oo ollu, kun oon sen erään lääkekuurin takia ollu holiton jo useamman viikon. Nyt on sitte kai kesä tullu ja kuurit tauolla, koska eilen ei tuoppi paljoa painanu, niin kevyesti sitä kädessäni nostelin.

Olin Suski-toverin kanssa Kustaa Vaasassa katsomassa Katriinamiestä ja väittelemässä musiikista, vaikka enhän mä musiikista mitään tiedä. Katriinamies alotti reippaasti myöhemmin kö mihin olin varautunu, siitä johtuen ilta venyi pitemmäks kuin oli tarkotus. Sittenhän mä tieten bussistakin myöhästyin. Siinä kun Hämeentiellä oottelin dösää joidenkin kaheksantoistakesäisten kanssa mulla leikkas kiinni, hyppelin ekaan löytämääni taksiin ja kurvailin mun originelliin kotiin, siis vanhempien luo kun ne asuu lähempänä. Ne oli varmaan tosi iloisia, kun könysin sinne joskus kahen jälkeen ja siellä vanhuksilla ja mun vierailevalla isoveljellä oli aamulla herätys joskus viideltä. No mutta ei huolta, en antanu niiden herätysten häiritä mua vaan nukuin sujuvasti havahtumatta jopa omien herätyskellojen yli.

Täähän ois muuten ihan normisetti, semmosta sattuu että ilta venyy jne. yms. Mutta kun mun pitää lähtee tänään suoraan töistä Mansesteriin Minnan luo - eikä mulla nyt ole mitään vaihtovaatteita eikä kännykän laturia. Mut ihan hyvin mulla menee, äiti lainas jotain paitaa. Vedin aamulla töissä kylmiä lihapullia, Batterya ja vettä joten olokin on ihan hyvä. Tässä on teille pari mun lempparivideoo Katriinamieheltä.

Katriinamies - Tyttärelläni on Samuli Putron naama

Katriinamies - Nico sucks lol boobs

2 kommenttia:

Kerro joku juttu!