tiistai 5. kesäkuuta 2012

Uusi lelu!

Mitenhän mä oon näin Samsung-uskovaiseksi lipsahtanut..
Kävin vähän ostelee. Keksin tuossa pari viikkoa sitten, että mun on hankkiuduttava eroon mun iPadista. Vatvoin tovin, että tyrkkäiskös sitä maailmalle Hopeisen Omenan kautta vai huuto.netissä vai miten, mutta sitten päätinkin eka kysyä mun veljeltä, joka rakastaa vempaimia melkein yhtä paljon kun meikä ja veli lupas poistaa sen mun murheista. Sopivasti tuli sitten näköpiiriini mainoksia uudesta tabletista ja tänään mä sit kävin sen hakemassa.

En oo vielä ääneen sanonut vaimolle, et oon vähän ostellut..
Se olla Samsungin Tab 2 ja 7" näyttö. Se on ihanan pieni ja kevyt verrattuna iPadiin. Se oli ihan pakko hakea, sillä eihän reissussa pärjää ilman tabia! Typerimmän ostoksen ikinä tästä tekee se, että toi vehje on 1,7" isompi kun mun matkapuhelin, joka sekin melkein (mut ei ihan) solahtaa tablettien kategoriaan. Koska ennusteiden mukaan siellä sataa koko aika vettä, me tehtäneen niin kuin Tomi just sunnuntaina uhosi 'Voitas vaan istuu hotellihuoneessa ja hakee parin tunnin välein safkaa lähimmästä burger kingistä ja kattoo telkkarii.' Tätä lomaa mä en malta odottaa!

1 kommentti:

  1. Sun ois pitäny laittaa joku esim. tulitikkurasia tohon kylkeen että näkis sen koon :D

    VastaaPoista

Kerro joku juttu!