maanantai 7. toukokuuta 2012

Turkua käsiteltäessä kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa?

Tällä mei alotettiin, vahvasti blurrina, niin ei sitten jää myöhemmin harmittamaan, kun vertaa niitä oikeasti totipäissään otettuja vieläkin epätarkempia kuvia tähän. Kato tää on taidetta, pitkä valotusaika ja wau.
Pojat pelas änäriä ja oltiin vielä nätisti.
Vihainen kokki kiitteli, etten vaadi itelleni erikoisvammatarjoiluita. Vastasin, etten voisi olettaa kenenkään jaksavan lukea noita 7 sivuisia listoja siitä, mitä saa, ehkä saa ja ei saa syyä, varsinkin kun ne on vielä lontooksi ja ainakaan mulla ei ole ihan hirmiän tiukasti hallussa toi ruoka-ainesanasto.
Ai juku, mites toi mun erittäin luonnollinen pepsodentti ja vaimon omituiset peukalot!
Mä en tiiä, mitä toi Sanni tos oikeen vahtaa kätösestään.
Mun käsi on kasvanut noin suureksi mahtavaksi tuon mun kerrostalon kokoisen puhelimen kannattelusta (Samsung Galaxy Note)
Tahattoman kuumottava taidekuva. Mites noi Jarnon silmät, jotka tuijottaa sua maanisesti keskeltä sen otsaa!
Sannan parvekkeella oli ihanasti kesä!
Tomin kolmas silmä on leuan alla.
Hirvee läjä ihmisiä tunkenut yhtä aikaa keittiöön/eteiseen.
 Tää kuva oli aluksi ihan musta, vähän pätkällä valotusajalla otettu kaiketi, mutta onneks kuvia voi käpistellä koneella, kun muuten olis tämäkin mahtava otos jäänyt näkemäti.

Kirsikkana kakkuun :
Tämä lienee paras vappuviikonlopun kuvista, joita oli noin kymmenen kappaletta, kaikki tästä samasta hetkestä. Ihana autonrassaajavaimo <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!