sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Tiiättekö sen kamalan taffelin perjantai-jinglen? Mulla on pyörinyt se koko päivän päässä.









Löysin lauantai-illan kunniaksi (piti oikein miettiä, mikä päivä nyt onkaan) aivan törkeän upeita tatuointeja. Ehkä noin klo 11:30 mulla alkoi pyöriä toi sipsilaulu päässä ja hiljalleen alkaa olla melkoisen mentaali olo, varsinkin kun en osaa sitä oikeasti, vaan keksin siihen sanoja koko ajan. Itse asiassa pikkuisen hetken mulla pyöri päässä Yksikaksi-sulle-tuli-faksi. Musta jinglet pitäis kieltää lailla, ihan oikeesti! Turhaa ihmismieliä ja mielenterveyksiä pilaavat niillä!

4 kommenttia:

  1. Heräsin toissa-aamuna siihen että päässä soi Jipun Väärinpäin lentävät linnut. Jinglejen kanssa jotenkin vielä pärjää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en luojan kiitos oo joutunut kohtaamaan Jipun biisejä aikoihin, ainakaan päässäpyörimismeiningeissä! Huh!

      Poista
  2. UAAAAH miten makeita kuvia, nyt iski taas melko fyysinen tatskakuume! :(

    http://poptartdame.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, mä tiedän NIIN mistä puhut! Mun mielestä tatuoinnit pitäs saada kelakorvausten piiriin tai vaikka verovähennyksien alaisiksi, koska TATSKALÄÄH. Ei sille voi mitään, kun se tulee ja se on ja pysyy. Pahimmillaan sitä ei voi muuta aatella, kun koko ajan vaan miettii, et mimmosta ja mihen ja nenässä tuoksuu se tuoreen musteen tuoksu.. Okei mä oon aika kujalla tän aihepiirin äärellä :D

      Poista

Kerro joku juttu!