perjantai 11. toukokuuta 2012

Eiks blogit oo näitä varten?!

Miten menee?
Ihanasti :) Kaikki on tosi hyvin, ulkonaki on aurinkoista.

Miten juot kahvisi?
Öömm... ilman kahvia, kiitos? Voiko silleen tehä? En juo kahvia ollenkaan, kerran yritin ja mua oksetti koko loppupäivän ja lopulta epäilin jo olevani siunatussa tilassa kun koko ajan oksetti.

Onko sinulla lempinimiä?
Epätoivoisesti ihmiset on yrittäny niitä keksiä, mut mikään ei oo tarttunu. Itehän oon lempinimiguru ja kaikille kavereille on omat lempinimet.

Mitä lajia haluaisit harrastaa muttet voi?
Ratsastusta (ei oo varaa) ja roller derbya (ei oo pokkaa).

Minkälainen possu olisit, jos olisi pakko?
Villisian possu! Ne on raidallisia :)

Onko sinulla koskaan ollut salaista ihailijaa?
Tänä vuonna sain ystävänpäiväkortin salaiselta ihailijalta. Selvis kyllä että keneltä se oli :)

Oletko koskaan käynyt naku-uinnilla?
Aikuisiällä harvemmin :/ Mutta olen.

Oletko koskaan itkenyt katsoessasi elokuvaa? Jos, niin mikä elokuva oli kyseessä?
Olen, Billy Elliotissa joka kerta. Ja UP!:ssa.

Mitä alkoholipitoista juomaa joit viimeksi?
Mä pelkäsin jo että vastaukseksi tulee "kiljua", mutta oon sen jälkeen juonu Fresitaa. Paljon tyylikkäämpi vastaus.

Olisiko elämäsi erilaista ilman alkoholia?
Emmä niin paljoa juo että kauheesti olis. Mut vähän.

Tiedätkö miten alkoholia kuuluu käyttää?
"Never drink to feel better, only drink to feel even better"

Oletko koskaan lentänyt baarista ulos?
En oo, nätisti oon ollu aina, niin ku naisten kuuluu O.o

Milloin olet seuraavan kerran humalassa?
Varmaankin kun menen pohjoseen parin viikon päästä. Ehkä.

Paidan väri, joka on nyt päälläsi?
Mulla on kaks paitaa? Musta ja ruudullinen.

Ketä halasit viimeksi?
Mun jumppakaveria Suskia. Ja koiraa.

Oletko pilkunviilaaja?
Dalmisihmiset aina on!

Millainen olet liikenteessä?
Jos oon yksin, niin laulan kovaa ja huudan muille autoille.

Minkä merkkistä autoa ajoit viimeksii?
Audia. Se on niin kiva ajaa. Ja sieltä on hyvä huudella.

Pahinta koulussasi/työssäsi?
Mun pomo :D Joka on tavallaan ihan ihana, mut sit toisaalta... Mun kaikki kaverit tietää mitä mieltä siitä oon.

Pahinta lemmikissäsi?
Koirassa se sen umpiluupäisyys ja konnassa se työn määrä.

Pahinta kotikaupungissasi?
Se, että se ei ole Oulu.

Pahinta kesässä?
Ei ole mitään pahaa! Ehkä se kun ite on lomalla ja kamut töissä? Se on vähän ikävää.

Oletko koskaan saanut 10 todistukseen?
Oon! Terveystiedosta! Ja maantiedossa siitä kurssista, kun käsiteltiin katastrofeja :) Kirjotin kokeessa kolme sivua aiheesta vesi.

Minne avainnippusi avaimilla pääsee?
Meille ja töihin. Ei siis kannata pöllii mun avaimia. Tai no työpaikan keittiössä on iso keksikaappi. Jos haluu keksejä niin sit kannattaa.

Milloin viimeksi söit lääkkeen?
Pari päivää sitte otin lihasrelaksantteja kun oli selkä vähän jummijammi.

Oletko suudellut ketään fb-kaverilistallasi olevia?
Ystävääni Leaa lainaten: "Kukaan ei usko jos kiistäisin".

Stressaatko?
Aina ja ihan kaikesta. Niin ja sit toisaalta en mistään enkä koskaan. Selkeetä? Ei.

Ärsyttävin tapa herätä?
Myöhässä.

Tunnetko henkilöä, josta olet pitkään yrittänyt päästä väkisin irti, mutta hän ei vain tajua?
Eei, kyllä mä oon yleensä melko tehokkaasti päässy niistä tyypeistä eroon kenestä oon halunnuki. Kuolen sit yksin.

Mikä olisi todennäköisin syy siihen, että olet jäänyt auton alle?
Fb-chattaan samalla ku kävelen kaupungilla. En kato molempiin suuntiin. Yritän ehtii ratikkaan. Ei siinä äsken ollu autoa. On suoranainen ihme etten oo koskaan jääny.

Mitä teit ennen näihin kysymyksiin vastaamista?
Puhuin puhelimeen. Siis työpuhelua. Siis mähän teen tätä työajalla...

Viimeisin asia, jonka joku sinulle osti?
Mulle tuli ekana mieleen Rigen mulle ostama makkara opiskelijabileissä \o/ Se makso euron, pitää maksaa se joskus takas. Ainiin mut kävin eilen ruokakaupassa äitin kans ja se makso koko satsin. Se makso vähän enemmän ku euron.

Erikoisin paikka, jossa olet nukkunut?
Transformers-tyyliin maalatun pakun takaosassa Uuden-Seelannin vuorilla kahen miehen välissä?

Eksoottisin eläin, jota olet koskenut?
Joku lisko tai konna. Leopardigekko? Ne on ihan pehmeitä ja nahkasia.

Millainen riitelijä olet?
Mä luulen, että riitelyn määrä maailmassa on vakio, ja koska oon riidelly elämässäni aika paljon, mun ei nyt pitkään aikaan tarvis riidellä ollenkaa. Oon vähän rauhottunu iän myötä, eikä enää tarvi niin hanakasti inttää kaikille vastaan.

Mikä auttaa selviytymään mahdollisista suruista?
No mun äiti <3 Koirakin auttaa. Ja opiskelijabileissä unohtuu kans murheet.

Millaista insidehuumoria sinulla on ystäviesi kesken?
Mä en ehkä voi paljastaa niitä juttuja tässä.

Oletko koskaan seurustellut saman henkilön kanssa kahdesti?
No olen. Iiiiso virhe. En suosittele kellekään.

Onko sinulla jotain outoja pelkoja? Mitä?
Pitkät punatukkaiset miehet? Ei se oo outo pelko.

Mitä olet halunnut, mutta et ole saanut?
Keskittymiskykyä. Sitä ei oo mulle siunaantunu yhtään, vaikka kuinka oon sitä toivonu.

Mitä laittaisit jäätelöannoksen päälle?
Mehujään! Sit voisin syödä ainaski sen, kun sitä tavisjäätelöö en kuitenkaa syö. Hei voiks mehujään päälle laittaa strösseleitä?

Entä pizzan päälle?
Mä oon hyvin nirso mun pizzan suhteen enkä taho mitään omituisuuksia siihen. Pysytään peruslinjalla, joko kinkkua ja herkkusieniä, tai tonnikalaa ja sipulia. Ei aina tartte pröystäillä. Toi tonnikalapizza oli muuten mun opiskeluaikamättö nro 1.

Oletko koskaan haaveillut tietystä talosta?
Ihan yhdestä tietystä talosta? En kai varsinaisesti, haluun mun talosta semmosen mun näkösen, enkä oo nähny vielä mun näköstä taloa.

Koska viimeksi puhuit englantia?
Äitille selitin yhtä Frendit-ohjelman vitsiä:
- There's a funeral for 60 people
- Omg, what happened?
- 60 GUESTS

Pahin haava/murtuma tms, mikä sinulla on ollut?
Ööömmm. Mulla on kerran ollu joku kudosrepeämä nilkassa kun tipuin tikkailta ja kylkiluu murtunu kun lehmä runttas mut porttia vasten. Ei mulle kauheen isoja murtumia oo ikinä tullu.

Millaisesta mukista viimeksi joit jotain?
No viimeks join tosta muovisesta pullosta, sit toisekseen join lasista vettä mut ei sekään oo muki. Varmaan jostai tylsästä valkosesta mukista oon töissä juonu kaakaoo, joka on multa nykyään kielletty.

Kirjoititko kaikki vastaukset todenmukaisesti ja pilke silmäkulmassa?
100 % ja laatuhuumoritakuulla :)

2 kommenttia:

  1. "Pahinta kotikaupungissasi?
    Se, että se ei ole Oulu."

    Tuosta piti ihan tulla tykkäämään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikein! Tytön voi viedä Oulusta, mutta Oulua ei voi viedä tytöstä.
      Nimim. Yrittää-kovasti-muuttaa-sinne-takaisin

      Poista

Kerro joku juttu!