tiistai 8. toukokuuta 2012

Hätäpäivitys

Aloin kattoo että pelottavasti noi Kaken päivitykset täyttää mein koko etuseinän, pakko räpeltää jotai väliks. Ei sillä, Kaken jutut onki ihania. Nii ja sitä paitsi mulla on tosi hyvä syy olla laittamatta tänne mitään. Kun ei oo oikeesti tapahtunu mitää.

Mä oon ollu kotona rimpuilemassa kirjojen kans, eli en oo kyl lukenu yhtää mihkää pääsykokeisiin, mut kuitenki istunu kotona mököttämässä koska hei, luen pääsykokeisiin. Kotoo töihin ja sitä rataa. Oon myös kattonu mm. leffat: Tintin seikkailut, Fantastic Four ja Transformers. Siellä oottais kattomista vielä Captain America, joka pitää kuulemma kattoo ennen ku voi kattoo The Avengersin. Lievä fiksaatio supersankarileffoihin minulla. Ja Bumblebee on ihanin. Semivahingossa on tullu katottuu myös lätkää. Jei kotimaa.

Jotenkin ei inspiroi tämä työkotiympäristö edes ottaan kuvia, mut Instagrammista löyty kuites tällasia hienouksia, et mitä sitä Salhan elämässä on sattunu ja tapahtunu VIIKON aikana.

Kynsii on laiteltu.

Korui kuvailtu.

Maaseudun Tulevaisuutta luettu.

Kotona oltu kun Martta vieraili.

Ilman koiraa on lenkkeilty.

Oma hurttani kasvattaa edelleen mahaa mun mamman luona, ehkä tänään tulee kotiin hän. Voin taas alkaa omien kynsien sijaan kuvaan sitä. Semipröystäilynä tähän loppuun että viikon sisään oon lenkkeilly kahesti, kuntonyrkkeilly kerran, tänään ulkoilen koiran kanssa ja huomenna taas jumppaan. Täytyy takoa kun rauta on kuuma! Eli siis täytyy jumppaa kun vielä riittää virtaa ja kiinnostusta :) Jumppaa tai kuole - jump or die?

2 kommenttia:

  1. voi miten vesseli fuffe, ihana! :-)

    VastaaPoista
  2. Martta on kyllä melko ihana! Hänellä on myös oma blogi: http://lottajapuput.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kerro joku juttu!