tiistai 29. toukokuuta 2012

Illan hätänen

Tänään en ole enää ollenkaan niin pahana, kun ihana Salha linkkas mulle tämän videon joskus töissä ja mun päivä parani ainakin 400%, vaikka aamulla vaan itketti. Suosittelen erityisesti katsomaan tuota, jos tänään on ollut viikon toinen maanantai! Nyt on jo ihan eheä olla, kun Morsiamen isä II:n lopputekstit pyörii tv:ssä, onhan tässä tullut juuri katsottua maailman kaikkeuden paskin paras elokuva.
Vaimo paljasti tuossa juuri, että sekin on junnuna loputtomasti katellut VHS:ltä molempia Morsiamen isiä, ihan niin kuin minäkin. Miten niin match made in heaven <3
Mä en ihan vielä voi mennä nukkumaan, vaikka mun todellakin jo pitäisi. Syynä tähän on tietenkin se, että 15 minuuttia nukkumaanmenoaikani jälkeen tajusin, että munhan on pakko lakata kynnet kesäisiksi ennen huomista palaveria Städissä! Meillä on myös ehkä kaljapitoiset treffit Salhan kanssa akupunktioni jälkeen reiden vilauttelumeiningeissä ja pitäähän sielläkin olla pramiana!

Se on hienoa, että pitää lisätä kuvia internettiin huomatakseen, että ainakin toi nimetön on vähän käppäsesti lakkailtu ja kynsinauhat on perinteikkäästi varsin siivottomat. No mutta kun emmä näe täällä olohuoneen kattokruunun valaistuksessa juuri mitään ja sit kun mä vihaan sitä kynsinauhojen puhdistuksen yrittämistä, kun en saa aikaiseksi hommata sitä sellasta kynämallista ratkaisua ongelmaani..

Nyt mun täytyy kuulemma vaimonkin mielestä lakata tää pelleily ja mennä nukkumaan. Sain juuri kuulla hältä, että tuo tyyppi, joka on tehnyt tuon minutkin leskeyttäneen typerän jalkapallopelin nimeltään Football Manager, on aateloitu. Siis mitä svidua! (Ja ei, hänellä ei ole muita ansioita meriittinään..)  Mä en vaan tajuu näitä juttuja.. ^___^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!