perjantai 4. toukokuuta 2012

Jääkiekon pakoilua perjantai-illan lätkähumussa

Mun piti mennä siivoomaan kellarikomeroa, mutta meninkin töistä suoraan kolmen vartin ylitöiden jälkeen porukoille ja äsken sitten päädyin kotiin nöröilee. Aloitin tän tarinoinnin jo aamulla, mutta sitten totesin, että on ehkä oleellisempaa mennä töihin, kun jäädä linkkailemaan nättejä tatskoja ja hyviä biisejä, varsinkin kun hienoja leimoja ei meinannut löytyä.

Tää tiikeri rupes kiehtoo. Selasin tyypin koko gallerian tuolta naamakirjasta, mutta muut kuvat oli tosi eri tyylisiä, eikä yhtään näin hienoja mun silmään. On se jännä miten voikin olla noin erilainen käsiala yhdessä kuvassa, mut onhan tää magee leima silti!


Mua jo vähän ahdistaa, kun en tiedä, mitä muhun seuraavaksi sutattais. Toisaalta erinomaisen hyvä, etten tiedä, koska pitäisi kai vähän jemmailla rahaa ennen seuraavaa kuvaa. Laskeskelin myös, kuinka paljon oon köyhtynyt tästä viime kesäisestä päähänpistosta seuraten, jossain tonnin kieppeillä mennään. Mutta eiks oo parasta sijoittaa rahat itteensä? Eipähän mee ainakaan harakoille.

Tänään kävin porukoilla muun muassa esittelemässä valmista reittä. Isukille en esitellyt enää lopputulosta, kun se puolivalmiista jo sanoi 'Ihan hirvee' ja kesällä varmaan se tulee kumminkin näkemään tuota, jos hillun sortseissa tai lyhyissä koltuissa. Äiti ei ääneen kauhistellut muuta kuin sattumista ja rahanmenoa. Joudun varmaan päätymään kaverin isosiskon linjalle, jonka äiti ei siis tiedä tyttärellään olevan niin montaa tatuointia, kun oikeasti on. Lukasin tänään meidän töissä sisäisen ohjeistuksen tatskojen ja muiden suhteen ja sieltä ei enää löytynyt kohtaa, jossa kiellettiin tatuoinnit - Saapa nähdä, kuinka ihmisellä lähtee mopo käsistä siis tulevaisuudessa..


Paleface - Nestehöyryjää

Viime hetkien fiilistellyin levy on kyllä Palefacen Maan tapa. Levyä oon kuunnellut alusta alkaen ja mun työmatka kestää alta vartin, joten kolme-neljä ekaa biisiä on aika hyvin hanskassa, mutta eräänä päivänä polkaistessani kaverille ja sieltä kotio, yhteensä joku seittemisen kilsaa, kerkesin kuunnella pidemmälle, joten päädyin ihkuttelemaan yllä olevaa biisiä, sehän on siis jopa viides tuolla levyllä. Suosittelen kyllä koko levyä, vaikken oo vielä loppuun ehtinyt kun ehkä kerran :>

Muita viime aikoina hinkattuja biisejä on :

 
Seeker Lover Keeper - Even Though I'm a Woman
Linkkasin tän kerran facebookiin ja kaveri kuunteli sitä siitä seuranneen illan pelkästään, repeatilla.

Ewert and the two dragons - (In The End) There's Only Love
Tääkin on Uuden musiikin aamuvuoron löytöjä, mä sit tykkään siitä ohjelmasta!

 Michael Andrews & Gary Jules - Mad World
Tää leffa mulla oli ollut katselujonossa jo vuosia ja viime lokakuussa kattelin sen lentokoneessa. Biisi jäi kummittelemaan takaraivoon. Eräänä päivänä tuossa tammikuussa huomasin lauleskelevani tätä liikuttuneessa mielentilassa, ainoo vaan, etten tiennyt yhtään, mitä tässä sanotaan, saatika nimeä tai esittäjää, tai ees missä oon tällaisen biisin kuullut. Tapailin sitä sit aikani hyräillen itsekseni ja lopulta myös SoundHoundille ja se pelasti mut ja kertoi, mistä on kyse! Pakko rakastaa mobiilisovelluksia!

CJ Bolland - Carmargue
Tää on vaimon löytö. Me jutellaan pelottavan usein elektronisesta musiikista kummallisia, se on näitä koneella musaa kikkailevia ihmisiä. Vaimo on pitkään ettinyt mun erinomaisten luonnehdintojen perusteella netistä esimerkkejä, että millaisesta musasta mä puhun, kun puhun pesukoneteknosta. Tää ei kyllä oo pesukoneteknoa, mut kai meiän molempien mielestä aivan täydellinen kipale.

Stig - Laululeija
Mä en aluksi halunnut tykätä tästä, mutta kalpaten mun kävi!

Julma Henri - Silmäterä
Joskus päräytin vahingossa soimaan kaikki tekemäni soittolistat yhdessä (n. 2600 biisiä) ja sieltä tuli shufflella tämä! Tuli itkua silmästä, kun on niin nätti ja ihana!

Big&Rich - Save a Horse (Ride a Cowboy)
Tää biisi majoittui tajuntaani, kun kaveri oli Brasiliassa ja hakkeroitiin ittemme sen Spotifyhyn ja tehtiin sille kotiinpaluun piristykseksi soittolista. Sen mielestä se oli kai aika paska. Mut ei tää biisi voi olla!

Crystal Castles - Alice Practice
Tää on kanssa melkein samaa sarjaa ton Donnie Darkon kanssa tuon päässä kummittelun ja epätietouden suhteen. Vaimo jeesas tässäkin mun dorkien kuvailujen perusteella (semmonen rasittavasti huutava nainen ja kasibittisen nintendon saundeja) Mä en muuten ymmärrä, miten vaimo voi aina tietää kaiken!


PMMP - Heliumpallo
Ekoilla kuuntelukerroilla vihasin, sit aloin osittain Salhan usuttamana kuuntelemaan ajatuksella ja osaltaan kans pakosta, kun tää soi radiossa 14 kertaa työpäivän aikana.

GG Caravan - On se hienoo
Tää on listalla siks, et joku muukin päivittelis, kuinka veikeältä Tommy Lindgrenin räpit kuulostaa suomeksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!