keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Vuodenvaihteen pohdinnat by Salha

Tällä hetkellä joka paikassa hehkutaan uutta vuotta, kouhkataan alennusmyynneistä ja... no siis joka tapauksessa tuntuu että kaikki oikein uhkuu uuden alkaneen vuoden tuomaa energiaa.

Tällainen saattaa ärsyttää, kun viettää tällä hetkellä aikaa peiton alla kuunnellen vatsan valitusta. Mulla on ollu maha kipee nyt neljä päivää, ja oon yrittäny selvitä tästä vuodenvaihteesta erilaisilla lääkkeillä ja yrteillä (toissapäivänä myös Magnersilla ja punaviinillä), juuri mitään en oo syöny ja tänään töissä tuntui että taju lähtee. Äsken söin kaurapuuroa. Alkuetomisen jälkeen se tuntui jumalten ruoalta.

Nyt on sitten hyvää aikaa pohtia elämän menoa ja sitä miten on ote alkanu lipsua syksyn jälkeen. Viime aikoina oon vaan nukkunu huonosti, syöny huonosti ja passivoitunu tosi monen asian suhteen. Tää blogi ja liikunta esimerkiksi on sellasia asioita.

Nyt kun miettii, vuosi 2012 oli kyllä kohtaisen hyvä. Siihen sisältyy kuitenkin pari ulkomaanmatkaa, ensimmäinen tatska, uusi vakituinen työ... Mulla on ollut viime vuonna suuria haaveita ja vähän sydänsurujakin. Löysin vihdoin oman lajini, kuntonyrkkeilyn. Oon saanu käydä kattomassa kun mun kummipoika kasvaa. Sain tietää, että ens kesänä musta tulee täti.

Must tuntuu, että mun ympärillä kaikki on ihan hyvin. Pitää vaan alkaa pitää itestään parempaa huolta, eikä olla näin kipee. Saako uuden vuoden lupauksen tehdä vasta 2.1.?? Jos saa, mun kuuluis näin: Aion lopettaa turhan urputtamisen ja nillittämisen, syödä yrttini ja vitamiinini säntillisesti ja käyttää kaikki jumpat jumppakortista.

Noin.

Tässois pari kuvaa viime vuodelta, koska muutkin.













Tänä vuonna tuli tarkastettua kaksi tuliperäistä maata, vuosi alkoi Uudesta-Seelannista, syksyllä käytiin työreissulla Islannissa.















Keväällä päntättiin hetken päähänpistosta yliopiston pääsykokeisiin biologiaa. Sennan mielestä se oli tosi plääh.
Enkä päässy opiskeleen.
Kummipoju.

Keväällä juostiin Suskin kans Itämeren edestä joku 16 km. Ei oikeesti juostu, käveltiin.


Ja kesällä juotiin (juostiin -s) Jennin kans Rotuaaripiknikissä aika paljon.


Syksyllä kävin ensimmäistä kertaa sienestämässä...





 ... järkättiin Minnalle yllätyssynttärit ammattimaisella minigolf-meiningillä.

 Ulkoiltiin Sennan kans aika paljon.


Se on kyllä aika verraton tyyppi.



HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2013!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!