tiistai 29. tammikuuta 2013

29. A photo of someone you find attractive

Tavallaan tekis mieli vaan jättää asia sikseen ja linkittää tähän mun postaus 100 kuumimmasta miehestä, joka on mun mielestä aikas kattava reportaasi miesten ulkonäköseikoista. Kun siis eihän tällasta "hei haluutko laittaa nettiin kaikki sun märkien päiväunien kohteet" -postausta voi oikein millään muotoa ottaa tosissaan. Totuuden nimissä mä en kehtaa laittaa tähän ainakaan niitä mun oman elämäni ihmisiä, jotka on mun mielestä tosi ihkuja, joten täytyy pitäytyä julkkiksissa, tai "julkkiksissa". Ja mä en todellakaan laita tähän kuvaa Ilari Hämäläisestä, vaikka näin unen jossa olin sen kans naimisissa, asuttiin asuntovaunussa ja taustalla soi jatkuvasti se sen UMK-biisi "Sytytä mut vaan". Sori Ilari, oot varmasti ihan kiva mut et ollenkaan mun makuun <3

Valittin tähän kaks tyyppiä, jotka on tässä viimeisen muutaman viikon aikana kiinnittäny mun huomion telkkarin ääressä. Mitään syvempiä ihastuksen kohteita mulla ei tällä hetkellä oo! Olis tietty ihana jos vois vieläki olla sellasessa teini-iän euforiassa, jossa seinät koristeltiin yhen tyypin naamankuvilla ja sit niitä pussailtiin iltaisin.




Tähän tyyppiin oon varmaan tällä hetkellä eniten kiinnittäny huomiota, varmaan siks että kuuntelen Ylex:ää töissä joka päivä ja onhan se kiva kun Iltapäivän Mäkkäriä saa kattella telkkaristakin. Mä en oikeestaan osaa perustella asiaa mitenkään ilman, että se kuulostaisi sellaselta nololta pikkutytön ihastustunnustukselta, "siis emmä siit oikeesti tykkää mut onhan se ihan hauska ja söpö ja muutenki silleen jotenki tosi ihana". Niin eiköhän tää riitä aiheesta.


Mä en kato Salkkareita (eikö kaikki sano noin vaikka ne aina kattoo?), siis yleensä en. Paitsi siis nyt viime viikolla oon jostain syystä kattonu, ja kiusaan mun asiantuntijakavereita Kakea ja Lottaa sellasilla kysymyksillä ku että "hei siis mikä tota Iidaa vaivaa?" ja "kenen lapsi tää Elias nyt oikeen oli?" tai "aikooko nuo sanoo noiden lasta Outseiksi myös sitten kun se on aikuinen?" yms. yhtä rasittavaa. Toi Jiri eli Mikko Parikka on ehdottomasti aika kivan näkönen, ainaki nyt kun sillä ei oo enää sitä pitkää tukkaa mikä sillä oli joskus.

Öhöm... no nämä kaks mulla tuli nyt äkkiseltään mieleen. Pojat: ootte tosi ihkuja ja aattelin kattoo teitä ens viikollakii. Ootte söpöjä, hauskoja, kivan ja kiltin oloisia (tosiasioitahan mä en tiedä) ja jatkakaa samaan malliin ;) Linkitän tähän vielä mun sunnuntaijutun UMK 2013 -skabasta, jossa kans sivutaan aihetta.

2 kommenttia:

  1. Mulle oli ihan hirvee turnoff, ku jiri leikkas tukkansa, mut kyl toi ehkä silti toimii. Mut se oli siin leffas niin urpo, etten sit toisaalt oikeen tiedä.

    VastaaPoista
  2. Ai, mä en oo nähny sitä leffaa? Ehkä mun pitää kattoo se niin sit ei tarttis enää kattoo salkkareita. Tosin kohta alan oleen jo juonessa mukana, et silleen tuntuu turhalta lopettaa nyt.

    VastaaPoista

Kerro joku juttu!