lauantai 26. tammikuuta 2013

Kunnon somelainen

Mä oon kyllä pelottavan aktiivinen sosiaalisen median käyttäjä, nykyään erityisesti Twitter on alkanu viemään hirveesti mun aikaa. Sitähän on siis pakko lukea koko ajan! Minkään ohjelman kattominenkaan ei ole enää ennallaan, kun samalla pitää kiilua että mitä mieltä twitterkansa on ohjelman käänteistä. I-hana some, uuh (pakollinen vuodenaikasidonnainen Putous-vitsi).

Voitte sitte varmasti kuvitella miten kivaa oli olla kahen yön ruotsinristeilyllä kun netti ei toimi ulkomailla -.-. Kyse oli työreissusta, joka alko hirmuisen pitkillä luennoilla ja päättyi niin hienoon olotilaan etten tokana päivänä pystynyt juomaan muuta kuin vettä ja piti kattoo muualle kun kaverit veti jekkua. Ihan perus risteilytouhua siis! Perjantaiaamun ihme oli se kun Jenni tuli mua aamulla herätteleen, haistatin sille pitkät ja käskin sen painua jonneki, ja 20min myöhemmin olin pirteenä ekalla luennolla täysin freesinä. Tosin kuulemma melko kovaäänisenä, kertoi Jenni myöhemmin.

Siltiki me kyllä Jennin kans Tukholmaan könyttiin, vissiin kolme tuntia jaksettiin pyöriä kirppiksillä ja vintageliikkeissä. Jos ootte sen suuntaisia "matostalaukkujaihmisiä" kuten me, niin kannattaa länsinaapuriin eksyessänne käydä ehdottomasti ainakin Söderissä ja siellä Åsögatanin Beyond Retrossa. Ihan huikee liike, joka vaan jatku ja jatku.


Sinkkumies jos oisin, niin yrittäisin vuoden päästä yytsiä milloin on työttömyyskassojen risteily, koska siis kattokaa tota naisväen määrää. Yks mies kuvassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!