keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Vaimo nauraa mulle

En tajua, miksi.
 Tulin sit siihen tulokseen, et se saattais johtua tästä mun kokovartaloa verhoavasta kirkkaanvihreestä, voisko olla?
Tää kuva ei esitelmöi tissivakoo vaa uutta tukkaa! Siirryin salakavalasti Salhan linjalle ja nyt meikäki o puoliksi siili. Se vaan pysyy tuol jemekses muun kuontalon alla, ku ei toi tukka taho asettuu oikeelle puolelle. 

Tänään on ollu muuten eri vänkä päivä! Aamulla kävin tukkatohtorilla ja mul jäi viel puolet lahjakortista käyttämäti, eli saan siistittyä tän joskus jatkossa. Siitä kävi tieni ihanan Leena Lumilammen pakeille ja metskattiin mun sääritatskaa. Sinne mennessäni olin vielä vähän sitä mieltä, et koko mun idis, josta olin syyskuussa ihan varma ja hyviksissä, on kaikkein tyhmin, eikä siitä tuu hienoa, vaik mitä tekis ja vietin siellä hetken verran vain ja nyt puhkun intoo, koska siitä tulee ihan sairaan siisti! Tehään dino ja avaruutta ja kaikkee, voi juku! Oispa jo 24.3. Varattiin samassa rytäkässä kaikki mahdollisesti tarvittavat ajat ja niit on neljä, mua vähän hurjistuttaa, varsinkin siinä vaiheessa, kun tajusin, että mulla on myös mahdollisesti täysi-, mutta ainakin puolhiha kans tilauksessa. Sit ajelinkin aivonystyrät savuten himaan, kun mietin, et riittääkö ihmisellä raha tähän kaikkeen. Aattelin, ehkä irtisanoo mun spotify premiumin, kai tollanen 9,99e/kk säästö riittää helposti pariin jättiläismäiseen tatuointiprojektiin, jotka toteutettaneen vähän reilun puolen vuoden aikajänteellä?

Eilen ei nukuttanut yhtään ja piinasin vaimo kyselemällä siltä sekunnin välein jotain typerää, mihin se raukkaparka vastaili, ku ei muutakaan uskaltanut. Sen keskustelun seurauksena oon sitten hukannut mun illan näihin kahteen:
Onks kukaan muu tuhlannut lapsuuttaan näiden parissa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!