perjantai 11. tammikuuta 2013

11. A photo of your favourite film(s)

No siis tuota, ehämmä osannut päättää, mikä ois mun maailman suosikkielokuva. Sitähän pitäs miettii kaks iltaa kaljapäissään sopivin virvokkein, joten mä olin sit vähän laiska ja ahkera nörtti samaan aikaan. Menin tsigiditsekkaa imdb:stä, mihin koitan muistaa aina napsuttaa, kun oon tsekannut jonkun leffan, sen miun watchlistille ja sieltä 48 leffan joukosta, jotka muistan katsoneeni sen jälkeen kun keksin tän nerokkaan ajatuksen, 15 kivintä ja koostin ne kivasti kollaasiksi. Osa on all time favouritsei ja osa on taas varsin tuorei tuttavuuksii, jotka oli jollain tapaa veikeitä. 

Ylärivi: Naisia hermoromahduksen partaalla (Almodóvar), Hysteria (uus, aika hauska, mut semmonen ison tuotannon meininki), Unelmien sielunmessu (syvästi vaikuttava ja tosi sininen elokuva), Vuohia tuijottavat miehet (aivan loistava), Bobby (en ees muistanut, et oon kahtonut tän, mut oon huomannut, et rakastan tämmösii henkilökuvia oikeist tyypeist)
Keksirivi: It's Kind of a Funny Story (tää oli jopa leffafriikin vaimon mielest aika hyvä), Magnolia (ihana, kaikkien aikojen suokkarisarjaa), Trainspotting (sama kun ed.), Prinssille morsian (Kake 8v:n lempipätkä), Magical Mystery Tour (Gotta <3 Beatles)
Alarivi: Happy-Go-Lucky (tästä tulee niiin hyvä mieli), Melancholia (tästä taas ei ja se ehkä onkin koko homman juju), Koko homman pomo (käsittämätöntä tanskalaista(ko?) sekoilua), Eyes Wide Shut (vanha, pitäiski joskus taas tsekkaa), Puhu hänelle (Almodóvar rokkaa aina)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!