torstai 3. tammikuuta 2013

ja sit ne Kaken loppuvuodet

Käytiin Lahdessakin hippaa välillä! Sillon oli kesä ja se oli ihanaa, mut joku ketale grilli sulki kaikki luukut just ku mei keskel yötä päästiin sen kohdalle nälkäisinä kuin hirvet!
Tänä(-kin) vuonna ollaan halailtu ja kuvailtu jänistä aika paljon! Keväällä kantokopasta tuli Riston kesämökki, mihen se meni aina välillä hengailemaan, kun rupes oman kodin seinät kaatuu päälle ja lopulta kesämökki ja oikeekin häkki muutti kesäks partsille. Nyt ollaan taas kylmää ja märkää paossa sisällä.
Siis mun kaverit on kyl ehkä parhait, tulee ihan sellanen fiilis, ku näit kuvii tänne lätkii. JEE! Eikä mitenkä vaa nää jäbät, jotka kuvis (mut tiätty myös ne), vaan ihan kaik muutki tiätty!
Sit on sekoiltu kaikkee tasapuolisest halki kesän, pojat suojautui alieneilta meitin vaatekomeros, ja Tomi vissii norkos meil koko kesän, koska se on joka toises kuvassa. Tuurist osteltiin 50mm putki ja sen jälkee on otettu vai taiteellisii erikoislähärei, ku innostusin tosissaan räpsimähän.
Mun suokkarit ulkopaikkakuntalaisista kissa+nainen-parivaljakoista kotiutui taas tänne meille päin tänäkin kesänä ja mä sit niitäki kuvailin taidekuvana. Mites toi Kassun kuuluisa haista vittu-ilme ylävasemmalla? Must tuntuu, et näytän joskus vihasena töissä tolta.
Sit oltiin taputtelee eläimii ja maailma parani ainakin 162% heti.
Loppukesästä käytiin junailee vaimulin kans, mikä oli suprasiistii! Sit ois pitänyt ostaa harmooni, mut en ostanut ja kuvailin mun kynsilakkoi.
 Pojat järkkäili trenaribileet, joissa olin kaljapäissään, kuten yltä näkyy, sillonkin oli hirveän hauskaa.
Sit oon kans lakannut kynsiä tänä vuonna. Aika vihreäpainotteista, mä huomaan.
Sit meil oli prinsessa hoidossa ja meillä oli niin lystiä! Vaimo jo kyseli Salhalta, et koska uusiks, mikä ei tietty mua yhtään haittaa, koska oli kivaa :>
Synttärinaamiaisissa väänneltiin naamoja hassusti, paiti Salha vaa pönötti, kun raukkaparka oli selvinpäin, tai sit se miettis sitä mahdollista henkirikosta naapuripytingissä, koska olihan Halloween ja sielt kuului huutoa.
Villasukkatehdas on toiminut kivasti, täs ei oo ees kuvia kaikista, mut siel ne on instagramis kyl, en rupee niit tänne enää uusiks lätkii.
Sit oltiin joulukuun alus Anterokkailee, hitsi et oli melkoset bibikset.

Mä luulen, et tältä vuodelta on viel kuvia, mut joku sika ei oo vielkää järjestäny mun valokuvakansioo pilvessä, joten en löyvä! Joten tää oli täsä.

Ollapa tämäkin vuos yhtä ihana.

4 kommenttia:

  1. Voi tsiisus mikä läskipönö! Oon täs koko viikon miettiny että nainen nyt alat kuntoileen ja tää kyllä sinetöi sen päätöksen!! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pöh! Mut liikunta on kyl hyvästä, itse kullekin t: koitan kovasti kutistaa sääriäni, et tatuointini ei maksais niin paljoo :D

      Poista
  2. tulipa tosta possusta ihan meijän Likka mieleen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahah! :D Olin tätä kommenttia meilistä lukiessani ihan ihmeissäni, et ketä mun ystävää sä luulet possuksi, kunnes muistin, et onhan täällä oikee possun kuva :D

      Poista

Kerro joku juttu!