maanantai 28. tammikuuta 2013

Sutturalla uus suttu JEEJEJEJE

Hei mä en itkenyt yhtään, tuli ihan hirveen siisti ja kuvasta otetusta kuvasta on tykätty jo 16 kertaa Jaakon Instagramissa!

No okei, kummastakin silmästä valui vettä erikseen, mut se oli pelkän painovoiman ansioo, ei tullut yhtää paha mieli tai sellanen olo, et ei saatana.

Olin siel yli viis tuntii, josta kyl osa meni säätämiseen, ku piippumato oli liian läski ja se joutui pikaselle kesäx kuntoon 2013-kuurille, kun en ollut bodannu habaani tarpeeks isoksi. Tiesin, et mun ois ollu pitänyt mennä sinne pumppiin eilen, mut jäinkin kotiin makaa sohvalle ja syömään karkkia.

Mut noniin, kuvia, ihan pascoja luurilla ja tärisevin jännityskäsin räpsittyjä, tiätty!
Alotettiin kivast sisäkädestä ja lopetettiin kans. Se vika sisäkäsihetki oli kyllä GRRR IHANA, et joo, ymmärrän kaikki ne sisäkäsi sattuu nii saatanast-pelottelut. Ton tyypin naama näyttää must jostain syystä ihan Kaunottaren ja Hirviön sen kellojannun naamalta (tai nyt ku katoin sen Könnin kuvan netistä, ni yhtään ei näytä :D) Toinen ongelma on se, et mun pitää ehkä rupee kulkee käsi oikosenaa suoraa ylöspäin, koska tuol sisäkädes on kaikkii siistei tyyppei, jotka ei muuten ikinä normaalisti näy, mut mä en oikeestaan haluis koko aika hailaa.

Men nyt jaksa ehkä ikuistaa tätä kelmukääröstä tai sit ehkä jaksan, mut en tähä hätään. Sain vinkin, et kantsii nukkuu käpälä ojossa, ettei tonne kyynärtaipeesee tulis mitään merilevän näköstä ällölöllöö ja mietinkin täällä jo, et millä mä tän käden lastotan yöksi suoraksi. Voiks tatuoinnin läpi tökkii muuten verisuonia? En mä niinkään noita suonensisäisiä huumeita aatellu, mut mult otetaan aina verta ton makoilevan jäniin kengän kohalta, et vähän jänskättää ens lentsu tms, kun ne tahtoo mun veren.

Uliuli, tätä jatketaan jo 26.2. mikä tarkottaa kans sitä, et mul on nyt tän vuoden eka halffi täys tatskoi, joka kuukaus on jotain aikaa johonki, hups. Kieltäydyin ottamasta ajanvarauslappuu mukaani, ni sain sit jääkaappimagneettei hirveen pinkan. Suattaapi olla, et on just varsin satunnaisesti jaettavien Hyvä ystävä-bonusten aika.

Nyt sit kaivataanki vinkkei, et kuin kauan tää kantsii piilottaa äiteeltä, joka ei varsinaisesti tykkää vieläkään mun tatuointi-innostuksesta, eikä kai tiedä tästä nimenomasesta proggiksesta mithä. En oikeen usko, et tässä toimis sama kun niskan ankkurissa, etten vaan sano mitään ja se hokaa sit joku päivä, koska tää on kooltaan puolet ihmisen kädestä.

Aini, ja alakäsi pitäs kuulemma tehä täytee Robocoppia. x)

 

5 kommenttia:

  1. ÄÄÄÄÖÖÄÖÖÄÖÄÄÄÄÄ! KUIN HIENO! Multa irtoo pää näiden sun kuvien kanssa!

    Itsehän hannasin melkein vuoden ennen kuin uskalsin mennä värityttämään sisäkättä lisää, nyt siitä värityksestä on kulunut melkein puoli vuotta enkä ehkä enää ikinä uskalla ottaa mitään lisää. Musta on tullut nynny!

    VastaaPoista
  2. aaaa, kiitti Noora!! mä lupaan parempaa kuvaa huome! must tulee kans kerta kerral nynnympi, mut silti mä vaa varailen aikoi vähä holtittomast ja huomaamattani ja metskaan suttuaikoi kalenterin täyteen :DDD viel 29 pvää niin saan kokea sisäkäden tuskat uusiks JES

    VastaaPoista
  3. Mua kiinnostaa että mitä sä laitat kesällä töihin päälle?? :DD

    VastaaPoista
  4. No tos miettisin siirtokuvaa peilailles kans :D mut tulin sit tulokseen, et teen ehkä jonku sukkahousuviritelmän, jos jaksan siis.

    VastaaPoista
  5. Oot vaan ihan vampyyrina ja jäät saikulle aina kun on aurinkoista.

    VastaaPoista

Kerro joku juttu!