tiistai 8. tammikuuta 2013

Suttusössötys vol miljuuna

Koska oon niin intoo piukas, et oon jopa soittanut mun äidille ja kertonut ummet ja lammet mun tulevista tatuointiajoista, vaik se vihaa mun tatuoimisvimmaa, niin aattelin, et ois varmaa aika jakaa sitä myös tälleen kirjalliseen muotoon vaiks tänne, ni jos ei sit tarttis piinaa lähipiiriä nonstoppina läpättämällä aiheest ja kun sain Salhaltakin luvan.

Mul on kaks proggista nyt siis tuloillaan, käsi ja jalka. Ajauduin vähän vahingossa tähän tilanteeseen. Pistin sillon joskus ihan syksyllä meiliä Leena Lumilammelle ja sovittiin lopulta treffit vuoden toiseksi päiväksi. Koska Tuulinkin aika meni melkeen puol vuotta eteenpäin ekasta konsultoinnista, mä ajattelin, etten sais mitään suttuja ennen kesää, niin varasin sit myös Jaakolta ajan ja päätin alkaa suttaamaan toista hihaa odotteluaikana.
Tehdään kai Stegosaurus
Pääsin tärskyää Leenan kanssa ja siitä kuvasta tulee kyl maailman siistein! Yllärinä oli kaks hommaa: et eka aika on jo maaliskuun lopussa ja et niitä aikoja varattiin 20 tunnin eestä, APUA. Vika aika ois sen kuvan tiimoilta muistaakseni kesäkuun 16, eli saan ehkä viettää heinäkuun pitkis punteis auringonkammosena tuoreen leiman suojelijana, mut saattaahan toi olla, et se valmistuu etuajassa. Leenalla oli ihana tyyli kysellä, mimmosen kuvan haluun, kun tää mun dinosaurus idis ei ollut todellakaan mikään valmis kuva. Vein mukanani pari arkkia täynnä kaikkia kivan tyylisii kuvia netistä, et mimmost tyylii ajan takaa siinä ideassani ja heti päästiin samalle lehdelle kun rupesin nitä esittelemään. Ajatuksena on siis sellanen luonnosmainen kuva, ettei mitää tarkkoi ja jämptei linjoi. En ollut kovin tarkkaan ees aatellut, mitä haluun sinne taustalle ja rupesin hihkuu avaruudesta, kun oon pitkään miettinyt, et avaruusjutut on tosi siistei ja niitähän sit, kun tekijäki innostu! Siitä tulee niiiiin siisti. Lupaan kyl räpsii 19 000 miljoonaa kuvaa sit kun on jotain kuvattavaa!
Jaakon kans taas varasin aikaa hirvees hösellyksessä, enkä oikeen päässyt selvittää, mitä oli mieles, kerittiin sopii vaan, et puolhiha tai hiha ja Liisa Ihmemaassa-matskuu. Sain meiliosoitteen matkaan, mihin sais pistää lisäinfoo tai ainakin niin ymmärsin. Jännitin monta päivää, et mitä mä raapustelisin, koska oon kuitenkin sosiaalisten tilanteiden kammoinen nuori nainen ja onhan sähköposti varsin sosiaalinen tilanne. Sain sit kummiski rustattua jotakin ja tänään kävin esittelee käsivarttani mittojen antamisen vuoksi ja pääs Jaakko jo kehuu, et se oli tsekannut ko. pätkän ja vaikutti ehkä olevan skidisti innoissaan, jos en väärin tulkinnut. Meikä ainakin on, ehkä sotkin oman innostukseni siihen. Saapi nähdä, mimmonen proggis tosta tulee, monta kymmentä tuntii menee, kun oon tämmönen nynny. Oispa silti jo kuun vika maanantai!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!