maanantai 1. lokakuuta 2012

Tuli ihan sellanen olo, kun joskus muinoin irc-galleriassa

Lainakengissä oli haaste, jonka sai luvan kanssa varastaa ja näin sitä mennään! Piti kertoman 11 faktaa itsestä ja vastata kysymyksiin, joten täähän menee kivasti, itestänihän mä tykkäänkin puhua!

Bub tuli! JEE! Vähän suuri ehkä kyllä.
 1. Oon junnuna ollut monta vuotta karkkilakossa rahaa vastaan, kun säästin rahaa samanlaiseen koiranpentuun, joka kaverillakin oli. Mun veli on allerginen koirille. 
2. Sen jälkeen en ole tainnut elää kuukauttakaan karkitta. 
3. Tykkään ihan valtavasti ostella, ihan mitä vaan, siivousvälineitä, ruokaa tai mitä vaan. Kunhan saa ostaa! Tavaraa mä joinain päivinä inhoan, mut silti sitä on. 
4. Jos vain mahdollista, juon kuin kameli. Juoko kamelit paljon oikeesti? Emmä tiedä. 
5. Oon tehnyt tälle syksylle jo kahdet villasukat, puolettoista lapaset ja pipon. 
6. Oon 162 cm pitkä. Mun pomo ei usko tätä, vaikka ollaan mut ainakin kertaalleen yhdessä tuumin mitattu. Se väittää, et oon 150 sulka päässä. 
7. Oon tosi huono ihmis-ihminen.
8. En oo tiskannut meidän parvekelaseja piiiiiiitkään aikaan. Ne näyttää kaameelta, mut kevääl oli kiire, kesällä en jaksanut ja nyt sataa koko ajan.
9. Koen hirmuja omantunnontuskia, kun en tiedä, miten alumiinifolio pitäisi kierrättää. Tietääks joku?
10. En kestä CSI-sarjaa siinä käytettävien tietokantojen vuoksi. Yhdessä jaksossa niillä oli tietokanta tatuoinneista, joita ihmiset on ottanut!
11. Musta Latviassa ja Virossa myytävä Boro Plus on maailman paras voide, sillä paranee haava kuin haava tai tatuointi tai ehkä kaikki sielulliset vaivatkin.

Ostin tän langan käsityömessuilta vuosi tai kaksi sitten. Resori oli valmiina ja nyt on koko sukat!
 1. Mistä aististasi olisit valmis luopumaan? Ehkä mieluiten makuaistista. Näkemätön elo ois varmasti tosi hankalaa, samaten kuulemattomuus. Tunto on kans oleellinen ja mä tykkään hajuista. Joten ehkä siis makuaistista voisin luopua. Sitpä ei kaikki ehkä ois pahaa? 2. Mikä eläin olisit? Varmaan kissa. Ne on lähes aina vittupäitä ja silti niitä paijataan ja rakastetaan syvästi. 3. Kummasta luopuisit mieluumin tietokoneesta vai puhelimestasi? Kääk! Oon ihan riippuvainen molemmista. Ehkä kummiskin puhelin, koska se on älypuhelin ja sitä voi käyttää joka puolella. En niinkään soitteluista oo kiinnostunut. 4. Turhin tavara, jonka omistat? Ehkä kaikki noi rikkinäiset kodinkoneet, kuten risa astianpesukone, risa blenderi ja ylimääräinen toastirauta. 5. Koska olet viimeksi itkenyt? Mähän itken koko aika, eilen taisin viimeksi vähän itkeä, kun katoin jotain teeveestä. 6. Suosikki vuodenaikasi? No ei ainakaan kaikkien bloggaajien ihkuttelema syksy, vaan kesäkesäkesä! Aina vois olla kesä!7. Ärsyttävin luonteenpiirteesi? Varmaan laiskuus + komentelu. Kiva kombo, vaimo rakastaa mua syvästi! 8. Raivostuttavin tv-ohjelma? Mä en tykkää kokkiohjelmista, ne on niin tylsiä. Paiti se, missä Jamie Oliver on jenkeissä ja kokkaa läskeille lapsille parempaa kouluruokaa, sitä katsoin ehkä kaksi kertaa. 9. Esikuvasi? Mä en tiedä, onks mulla mitään henkilöitynyttä esikuvaa, en oo osannut ajatella. Ihailen kyllä tosi monia ihmisiä, mutta monesti vaan jotain niiden luonteenpiirteitä tai saavutuksia yksitellen. 10. Mitä ammatteja arvostat eniten? En tiedä, osaanko nimetä yhtään ammattiryhmää, mutta aina säväyttää, jos joku tekee työnsä intohimolla tai suhtautuu siihen kutsumuksena. Siis että on tosi hyvä ja luonteva työssään, sitä mä arvostan. Ei sitä, että on aamulla vedetty työvaatteet niskaan, koska siitä saa rahaa. 11. Aiotko joskus perustaa perheen? Millaisen? En oo kyllä miettinyt asiaa, ei oo tuo lisääntyminen meidän taloudessa millään tasolla suunniteltua, joten eipä oo hirmuja perhesuunnitelmiakaan tehty. Oon ihan onnellinen vaimon ja jänön kanssa. Eläinystävistä me kyl tykätään, ehkä niitä voitais perustaa meidän perheeseen lisää, tosi ehkä. Lähinnä oon miettinyt, et musta ois hauskaa, jos mulla olis julmetun iso omakotitalo, josta vois lohkoa asuntoja ja sit niissä muissa asunnoissa vois asuu jotain kavereita. Se ois hauskaa, sais ite valita naapurinsa?

4 kommenttia:

  1. Ihana olet <3 Mäki haluun tehä tän.

    VastaaPoista
  2. Miksi mie en oo alottanut vielä neulontakautta!! sitä sentäis ehtis oikeesti jossai välissä tehdäkki kun ei vaadi niin keskittymistä :E

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neulominen on kyllä just eri hyvää hommaa siitä, kun sitä voi tehdä jotain täysin muuta tehdessään, esim. sillon ku kipeenä tapittaa bb:tä tai katsoo päivän kuudetta jaksoa Housea nauhalta..

      Poista

Kerro joku juttu!