sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Kenkähuoltopäivä

Tänään piti pyykätä ja siivota lattiat, joten mä järjestin kylppärin laatikot ja lankkasin talvikengät... Ihminen on luovimmillaan kun pitää välttää velvollisuuksia.

Vasemmalla UUDET KENGÄT joista oon haaveillu jo ikuisuuden,. Oikealla vanhat Vagabondin talvibootsit, joille ei tässä oo vielä tehty mitään.
Tähän pitää varmaan kertoo tarina noista uusista kengistä. Noit tuon tyylisiä kun tuntuu olevan ihan joka kaupassa ja joka hyllyllä. Oon miettiny pääni puhki, että mistä tuo malli on niin tuttu, kunnes tajusin että nehän on ratsastuskengät, jodhpurit. Entisenä heppatyttönä ois pitäny hoksata. Oon ettiny tosi pitkään tollasia matalakorkoisia ja -vartisia, jotka ois oikeeta nahkaa ja vieläpä sopivan kokoiset. Nyt löyty!

Tsekatkaa mikä ero! Siis... toi vasen on lankattu, oikea koskematon.

VALMISTA! Mustat kengät lankattu ja kiillotettu, kaikkiin suihkittu vielä kosteussuoja! Talvisäät antaa tulla vaan! Suosittelen kenkähuoltoa kaikille ;)



Tänään äänestämään! Enkä vieläkään tiedä että ketä!

2 kommenttia:

  1. Voi jukra, munki pitäs! Ostin mönjiäkin. Onneks suurin osa mun kengistä on lenkkareita.. :D

    VastaaPoista
  2. Suosittelen! Oli hämmentävän terapeuttista hommaa sutata mustan mönjän kanssa. Ja jännä nähdä vanhojen buutsien herääminen henkiin.

    VastaaPoista

Kerro joku juttu!