sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Salhan messuterkut

Niin me oltiin sit Kaken kans molemmat messuilemassa samaan aikaan, tietämättä toisistamme. Mulla oli lauantai-iltana pari kaveria kylässä, ja niistä toisen - Annikan - kanssa päätettiin että huomenna mennään messuileen, eli niinkin varhain suunniteltu reissu. Tässä kaikki mitä mukaan tarttui, ilmaiskama mukana koska sehän se siisteintä messuilla on. Laatu on tuttua, surkeaa kännykkäkameraa, huonossa valaistuksessa, koska mun järkkäri jäi tänään mun vanhemmille.


Täähän näyttää melkoiselta Lunetten mainos, mutta toisaalta eihän Kuukuppeja voi liikaa mainostaa! Ostin siis tuossa sinisessä pullossa olevaa Lunette lempipesunestettä, ja sain kylkiäisenä kangaskassin ja pari Lunette kuppipyyhettä.

Ilmaisnäytteinä mukaan tarttui jotain hammastahnaa, joka näyttää tosi pahalta ja LV kosteusvoidetta. Kysyin tolta hammastahnantyrkyttäjältä, että oliko tää joku vihje, niin se sano että no sä voit ottaa sen sellasena. Mitä ihmettä?

Tukkajuttuina mukaan lähti lämpösuoja, kuivashampoo ja joku high volume spray, joka on mulla ihan ekaa kertaa testissä. Kyl jännittää millanen kuontalo ens viikolla on, kun oon menossa kampaajalle ja opettelen käyttää näitä!

Yks hienoin ostos oli ehdottomasti Shock Absorberin urheiluliivit! Tää on yks niistä asioista, joissa oon toivottoman merkkiuskollinen. Mua ei koskaan huvita kokeilla muita urheilurintsikoita, kuin Shock Absorbereita. Noin kuukausi sitten ostin vielä uuden treenipaidan ja housut, eli kyl nyt tekee hirveesti mieli salille! On se vaan niin eri asia urheilla kunnon vermeillä.

Viimeinen heräteostos oli kauan kauan kaivattu kännykkäpussukka, eli tuo kuvassa oikealla oleva Klo Designin kukkaro. Kuosi kulkee nimellä Oravanpyörä, mikä sopii mun tämänhetkiseen työrutiiniin erittäin hyvin. Jos Galaxy S II:lle on hankala löytää suojapusseja, niin voin kertoo että S Plussalle se on lähes mahdotonta. Tää on täydellinen!

Edit. Kuvasta puuttuu RFSU:lta saattu kondomirasia, joita ne jako siellä! Se on tosi söötti. Hyvät messut oli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!