torstai 18. lokakuuta 2012

Kauhia läjä luurikuvia coming up!

1. Tomin sukat! Väittää olevan ihan sopevat, mut en tiä, puijaaks se vaan, etten syytäisi niitä sille lisää.
2. Olin vähän tuimana yks aamu, kun piti mennä städiin koulutukseen ja tuntui pahalta, kun kello oli liika vähän!
3 ja 4. Koska heräsin silloin kukonlaulun aikaan tai ehkä vähän sen jälkeen, istuin sitten eteisen lattialla odottamassa, että saa lähteä bussille, ja instagramit oli plärätty, facebookit selattu ja bloglovinit läpikäyty, eikä kukaan ollut niin aikasin mitään päivitellyt, niin kuvailin sit itte valokuvia ottamistani valokuvista.
5. Kävin savukoimassa koulutuksessa kutoskerroksessa. Toi portti ei oo ikinä auki, koska siitä pääsee katolle ja ollaan kutoskerroksessa, tai ehkä oikeesti niin ku seiskas tai kasissa ja sieltä on riski pläsähtää betoniin rumasti. Nyt oli. Teki mieli kulkea lävitse sen vain koska se oli mahdollista!
6. Unohdin vaimulin nimpparit 10. pvä, joten lohduttelin sitä ostamalla 6 donitsia, joista lopulta söin itse neljä. Niin hyvä vaimo mää olen!
7. Kävin hulluilla päivillä ostelemassa mm. lisäsalaman kameraan, ei paljo enää haittaa joku talvi!
8. Ostin myös uuden sublimaatiotulostimen, kun vanha ei suostunut enää toimimaan mun liian uuden koneen kanssa. Mokomakin rakkine. Mut toi makso 69e ja totesin, et jos saan sillä vaikka nelisen vuotta tulosteltuu kuvia, nii oon ihan tyytsä. Sit ostinki vahingossa ainakin neljän vuoden tarpeiks paperia ja mustetta kans ja stokkan kuitissa komeiliki liian iso summa.
9. Toi eka kuva on ylläripylläri perjantailta! Illan eväinä kaljaa, paketillinen kalkkunanakkeja ja siis noi vissyt ei oo mun! Ne on Puolimaraton-Tuulin. Se hurjimus meni juoksemaan semmosen, kun oli ehkä pakkasta melkeen. Mä hykertelin sisällä paljossa vaatteissa.
10. Sit siinä vaiheessa iltaa, kun Tomista ei meinannut saada enää selvää ja ite olin jo juonu hömpsyn marsalkkaa ja kolme ja puol kaljaa ja oltiin myös kahtottu marsalkan päivä taas kerran (katokatokato!!!), skriivailtiin meiän uuden leffan eka kässäri! Tulee saleen erinomainen!
11. Sit jonain aamuna oli KYLMÄ! Mä oon jo parina päivänä pitäny mamiksia, koska oon nynnerö.
12. Pomo sai asiakkaalta tollasen cd:n, joka on mitä ilmeisimmin kuntavaalimainos. Birgitan kuntavaalimainoslevy piti sisällään ainakin hitin 'Sua kohti Herrani', ehkä itte lauleltuna. Just sitä, mitä mä kaipaan kyl kuntavaaliehdokkaaltani, jeesus.
13. Tatuoimisen jälkeen olin kattoo Kassuu ja sain kuulla, et hän ei omasta kipostaan suostu oikeen enää juomaan. Pelkästään ihmisten laseista ja hanasta suoraan.
14. Olin vähän intoo piukas ton valmiin sutun kans kuvailemas sitä heti, vaik se oli karsee limalöllö.
15. Kansan vaatimuksesta, lähes pelkästään siitä, eikä yhtään ollut tekemistä mun exhibitionististen taipumusten kanssa, piti postata kelmuton kuva kans heti, kun olin sen aamul tiskannut.
16. Porukoiden hälytysjärjestelmää säätäessäni mulla oli tollanen innokas apulainen. Se on ollut vähän huonona viime aikoina, sillä on ollu jo useamman vuoden ongelmia jalkojen nivelten kanssa. Viime viikonloppuna se oli nukkunut ihan mutkalla, eikä takakroppa toiminut, joten porukat soitteli heti apuja tädiltä, joka on eläinlääkäri. Se määräs jonkun kuurin ja vähän hän piristyi ja pääsee taas kulkemaan omine voimineen ja oli hän käynyt oikein lekurillakin, mut en tiedä sen tarkemman, mitä tohtori sano. Voi murunen <3
17. Aamulla oli hiukan villi taivas! Okei, lätkäsinhän mä sihen parhaiten tota luonnontilaa kuvastavan filtterin päälle, joka oli ehkä vähän överi, mut parempi överi ku vajarit, eh?
18. Päätin kans kuvastaa mun tän hetken kynnet, mut en hyppele hyppunarua tässä, vaik näin jo epäiltiin. Hauskaa on naruhyppely!
19. Sain mun Kiinasta tilaamani paketillisen roinaa, joka sisälsi kaks silikonikuorta mun Samsung Galaxy Noteen, VGA-minidviadapterin, et saa koneen kii telkkaan ja sit tämän vedenkestävän muistikortin. Ensinnäkin, mistä ne kontaktipinnat on muka tehty, siis ne kultaset, nehän hapettuu vedessä ekana! Toisekseen, miks muistikortin pitää olla vedenkestävä? Jos mun luuri, mihen toi meni, kastuu sillä mittakaavalla, että se on siitä vesimäärästä rikki mennäkseen, niin emmä sitä luuria aio järven pohjasta sukeltaa. No siis ihan hyvä, mut vähän sama kun puhelinten ruostumattomasta teräksestä valmistetut kuoret, se onkin joo isoin ongelma ollut mulla tähän asti, et kun mun luurit ruostuu!
20. Tähän en voi sanoo enää mitään muuta, kun ton, mitä instagrammasin aiheesta : 
'Huhu, tilaa sinäkin nyt "todella vaikuttava valaistava pöytäveistos jossa on peräti 12 veistoksellista sutta" ja jota "huokuu mystiikka, susien villi luonne ja voima" VAIN 149,85€ + postikulut. Kunnon kuponkiuutiskamaa ysäriltä!'

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!