sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Lähtihän taas lapasesta!

Mun ei ees pitänyt lähteä messuilemaan. Sit lueskelin kaiken maailman blogeista kaikkia juttuja, mitä siisteyksiä siellä on ja huomasin, että soitin mutsille, että määkin tuun sittenkin mukaan, jooko. Mun ei pitänyt oikeen ostaa mitään muuta paitsi uusi pikakuivattaja ja olin ihan valmis leikkuuttaa mun hiuksista huonoja latvoja pois, mut ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan..

Ostelin sit kummiskin vaik mitä! Ostin kyllä sen pikakuivattajan, valikoitsin lopulta Cesars Shopilta Poshe päällyslakan, jossa luki ainakin Super-fast drying shine and gloss, minkä mä toivon tarkoittavan pikakuivattajaa. Totesin siinä samalla, että vaikka mulla on pariakin aluslakkaa, ne on aivan kehnoja ja päädyin ostamaan saman sarjan aluslakankin. Toivottavasti mun kynsistä nyt kasvaa vaaksan mittaset, vähintään!

Kukaan ei myöskään tarjoutunut leikkaamaan mun tukkaa, enkä mä tapani mukaan halunnut puhua juuri kenellekään tuntemattomille kertoakseni jollekin tästä tarpeesta, niin päädyin sitten ostamaan jotain hiusöljyä, jonka pitäisi tehdä hamppukasastakin kiiltävä ja hyvinvoiva tukka. Tavoitteet on korkealla, kun pitäisi saada tämä näyttämään tältä. Tempasin eilen päähäni värinpoiston ja siihen päälle ton mun vakkarin porkkananvärisen ferian ja nyt on taas kyllä sopiva sävy päässä, mut latvoista pitäis uhraa ehkä kymmenisen senttii pois. Koitan nyt enste, josko toi ois joku ihmeaine. Niksejä myös otetaan vastaan!

Näiden lisäks hummasin kokonaista 3,30e uuteen hiuslakkaan, kun vanhasta pullosta ei suihkua enää mitään ulos, se lieju valuu vaan käsiä pitkin. Uutta kynsilakkaa piti tietty kans saada, mut mähän ostin siis tylsänä ihmisenä Seppälöissäkin myytävää Miyon tuoksulakkaa tollasessa sävyssä, mitä mulla on melkeen samanlaista, ainoostaan cremekoostumuksella, kotona. Sit haaveilin Ciaten kaviaarimanikyyristä, mut päädyin budjettityyppinä ostamaan jostani ehkä puolalaisesta kynsiromukaupasta halpishelmiä ja lakkaamaan niitä johonkin vanhojen lakkojen päälle. Yökäyttöön hommasin kans karitevoikäsivoiteen, joka oli jollain lailla reilua ja ehkä myös ekoa. Ajattelin sitä hankkiessani paiti itteäni, myös kuivakäsivaimoani. Parasta ehkä oli kummiskin talvikengät! Edelliset on ostettu ehkä vuonna 2007 tai 2008 ja ne on ihan linttaan astunut ja kuluneet kamaliksi. Nyt kelpaa tulla lunta saatana, mul on nahkaiset talvisklobot pörrövuorella!

Yllätin itseni ostamalla myös ton turkoosin pussukat, joka sisälsi jonkun kotihoitohampaidenvalkaisusetin. Aamulla kriiseilin mun superkeltaisia hampaita ja otin äsken havainnollistaakseni tämän kuvan, mutta tässä mun hampaat ei näytä yhtään niin keltasilta kun yleensä. Saa nähdä, kuin mun käy, kohta alan ehkä ihmettelee, miten toi homma toimii! Enste pitää kummikin lakata kynnet ja hinkata vielä neljäs kerta tota hoitoöljyä tukkaan. Kylä sitten kiiltää, koko eukko!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!