tiistai 2. lokakuuta 2012

Nyt tuntuu siltä, kun lammas halaisi mun varpaita

Koska oon kotona pikkukuumeessa kolmatta päivää, voisin jo esitellä aikaansaannoksiani :

Olen ahkeroinut villasukat loppuun ja ne on maailman ihaninta jotain erikoislampaan villaa, en enää edes muista, mitä, mut ihanaa kummiskin! Mites toi mun säärten väri krhm..


Sit tein Jerelle lapaset. Se antoi ehdoiksi, että ne ei ehdottomasti missään tapauksessa saa olla eri paria, mikä ei tullut mulle yllätyksenä. En tiiä ketään, joka ois niin neuroottinen vaatteiden parillisuuden suhteen. Jännitin hirveesti, et meneeks toisessa lapasessa liukuvärjäys eri suuntaan ja pitääks Jeren hengaa koko talvi toinen käsi taskussa, mut aika hyvin meni, musta tuntuu. Huomenna se saa nää, katotaan, näkyykö niitä sit enää ikinä.


Sit päätin viimeinkin lakkailla kynnet ihanaisen Ian ohjeiden mukaan, kun hän viimeinkin jakoi piparkynten salat, suurkiitos siitä! Pohjalla mulla oli joskus viime viikolla lakattu, huolella lohkeillut ja röpelö Miyon tuoksulakka ja siihen rupesin pilveilemään päälle. Alempi väri oli Rimmelin tuoksulakkaa persikkaisena ja se ei peittänyt yhtään niitä lommoja ja kraatereita, mitä alemmassa lakassa oli ja lakan epätasaisuus loisti kuin naapuritaloni siniset jouluvalot syyskuun puolivälissä (ei en vitsaile, siellä on sellaiset). Tärisevin ja kuumeisin käsin lakkasin päälle kumminkin Goshin my little ponyn, mikä muuten lausutaan mailiponin, värisellä vaaleanliilalla, jolla oli tähän lakkaukseen mukavasti sopiva suti ja erittäin miellyttävä peittävyysaste. Sain aikaan kolme tai neljä täydellistä piparikynttä, joista yhden sössin ja jouduin peittämään järkyttävällä superblingkrumeluuri-3D-kynsitarralla. Just tätä mä hain kyllä tältä väkerrykseltä. Nyt voin vain kärsiä pissahätää märkineni kynsineni ja varovasti naputella tätä. Hiphei, ruttasin muuten vielä yhden kynnen lisää!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!