sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Bumblebeen loppurytinät

Hyi, oon eilisten jäkis- ja viisupettymysten jälkeen niin väsyny, etten meinaa jaksaa ees fiilistellä perjantaina valmistunutta Bumblebee-tatskaa. Väritys jouduttiin tekeen kahes osas, koska ekalla kerralla mulla tuli niin sairas olo, että oli pakko lopettaa kesken. Tähän viimiseen sessinkiin ei sitte menny ees tuntia! Olis pitäny sillon ekalla värityskerralla vaan purra hammasta ja jaksaa loppuun asti.

Koska oon nyt ihan superlaiska, saatte nyt pelkkii linkkejä. Jaakon ottama kuva heti valmistumisen jälkeen TÄÄLLÄ.
Omalla vastuulla voi käydä kattoon myös mun laittaman ällölöllökuvan seuraavalta aamulta TÄÄLLÄ.

Ja sitten Senna-kuvia jee!

Lauantaiaamuna meillä oli "joka perseensä nostaa se paikkansa menettää" -politiikka. Mun paikka meni kun nousin sängystä hakemaan vettä.


Ja tämä odotti kun viisupettymysten jälkeen oisin halunnu nukkumaan.


Tästä keskustellaan meillä vielä.

3 kommenttia:

  1. Mitä toi vihree on mitä puskee tossa sun ottamassa kuvassa? Ootsä läästiny siihen jotain vai reagoiko sun nahka? Ei oo ällölöllö, upee! Ja ihana sängynvaltaaja siellä niin. Nukkuukse sun kaa sängyssä? Peiton alla? :)

    VastaaPoista
  2. Nii se lima siinä päällä? Se on mustetta ja kudosnestettä (mun ymmärtääkseni :D), ja on siinä ehkä vähän rasvaaki mukana! Tollaselta sotkulta se näyttää kun kelmun ottaa ekan yön jälkeen pois. Siitä nimitys ällölöllö.

    Joo vieressä se nukkuu, paikasta meillä taitaa olla kiistaa kun tosta näkee paremmin olohuoneen ja telkkarin! Tyyny sille kelpaa, peiton alla on liian kuuma ;)

    VastaaPoista

Kerro joku juttu!