tiistai 21. toukokuuta 2013

Kenkiä kenkiä kenkiä!

Esittelyssä mun uusia tossuja. Niitä on kolmet. Vähän yököttää kun on tullu hankituksi niin paljon viime aikoina, mutta nyt mun kesäkenkäkokoelma on ehkä täydellisin. Mä en oo niitä tyttöjä, joilla on kolkyt paria erilaisia kenkiä, pääasiassa siksi että mun jalat on niin vammasen malliset räpylät, että kävelykelpoisia kenkiä on hankala löytää ja mä inhoan kenkien kokeilemista. Sitä paitsi mä olen aika uskollinen hyville kengille ja käytän ne sitten ihan loppuun asti.



Nää on vahinkokengät! Kävin tänään ohimennen pyörähtämässä Vagabondin liikkeessä, koska olin nähny jossain netissä että niillä ois mun tarvitsemia ruskeita avokkaita. Ulos kävellessäni vilkaisin vielä viimeiseen hyllyyn, jossa nää pikkuiset viattomasti piileskeli. Kuvassa näköjään näyttävät ruskeilta, mutta ne on oikeesti sellaset nätin oranssit, ehkä persikka olis oikea sana kuvaamaan? Nätti kenkä yhdistettynä järkyttävän mukavaan ja avuliaaseen myyjään on yhtä kuin kaupat. Ja ehkä oranssi on paljo mielenkiintosempi värivalinta kesään kuin ruskee.


Ostin elämäni ensimmäiset ikiomat upouudet ihan oikeat juoksukengät! Nää on jotku 3D-taikakengät, joiden ois tarkotus vaimentaa iskua asvaltilla juostessa ja tukea mun ylipronaatioaskelta. Pääsivät muuten flunssan takia vasta tänään ekaa kertaa tositoimiin. Juoksu ei kulkenut, mutta siitä on syyttäminen taukoa, ei kenkiä.


Pahnan pohjimmaisena mun kauan haaveilemat Vansin Checkersit, jotka oli kuuminta hottia joskus kun mä valmistuin lukiosta. Sillon en osannu arvostaa näiden hienoutta, mutta päätin hankkii nää heti, kun tossa kevättalvella kuulin että nää on tullu uudestaan tuotantoon. Näitä on pidetty jo ahkeraan varmaan joka päivä siitä asti kun nää postista haettiin. Toiveissa ois saada toi valkonen muuttumaan sellaseksi kuluneen pölyttyneen harmaaksi :D

Älkää muuten välittäkö tuosta vähän kärsineen näkösesta pelargoniasta kuvissa. Seuraavassa postauksessa vähän freshimpää parvekekuvaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!