keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Parvekeprojekti

Mä laitoin ekaa kertaa tän Tikkurilan kämpän parvekkeen kuntoon. Oon asunu täällä nyt reilu kaks vuotta, ja tän talven jälkeen partsin kunto oli tällanen:


Saanen esitellä, katupölyn, roskan ja kuolleiden ötököiden peittämällä betonilattialla pääasiassa kilpikonnan ylijäämävarusteita, maalaustarvikkeita ja mun ekaan omaan kämppään hankittu "keittiökalusto", jota en tunnesyistä oo raskinu heittää menemään.


Ja tässä tämän hetkinen tilanne.
Projekti tuli aika halvaksi, äiti lahjoitti mulle niiden vanhan eteismaton, nojatuoli sai siirtyä olkkarista ulos, muu roina mun varastoista. Tottahan Sennalleki piti oma paikka laittaa, noita fleecepeittoja meiltä löytyy vino pino. Tuon seinällä olevan korujutun ostin Indiskasta kympillä. Pelargoniat 4kpl/10e ja keltaiset samettikukat 8kpl/5e.


Senna hoiti osuutensa pääasiassa olemalla kaikkien tiellä.

4 kommenttia:

  1. Mikä siinä on, et koirien pitää olla aina tiellä?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko osallistua, aina kun mahdollista :D Kivaa on etenkin, jos touhuun liittyy esim. multaa tai muuta sotkua. Esim. tuota partsin lattiaa pestessä oli tosi kivaa käydä ensin talsimassa siinä märällä lattialla ja sitten tassutella niillä samoilla jaloilla sisälle.

      Poista
  2. Vitsit et näyttääki kivalt tollaset baarikalusteet partsilla!:D Ei olis ikinä tullu mieleenkää, ku aina tottunu perus puutarhakalusteisii. Cool!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Noi on mun keittiökalusteet vuodelta 2006. Eivät kelpaa enää sisätiloihin kun sotkevat lattianki, mutta omaavat liikaa tunnearvoa että vois heittää pois <3

      Poista

Kerro joku juttu!